Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Azade - Ateşin Buzdan Maşası Şarkı Sözü


Azade - Ateşin Buzdan Maşası  Şarkı Sözü

Azade Verse 

Güneşle doğdum bugün ve yokluğun cabası 
İbreyi zorluyor gibi sana kavuşma çabası 
Açamasın bana kilitli olan kapıları başkası 
Umutlar duman gibi kaybolurken sen tıkanmış bi bacasın 

Yaşamak devasız acı,sen ölümün sırdaşısın 
Hamal olmuş beynin kalbine,seni istediğin kalbe taşısın 
Sen tüm insanlığa dağılmış bir virüsün panzehiri 
Bugüne dek kanıma tesir eden en şiddetli aşısın 

Söyledim yaşasın ben ateşin buzdan maşası 
Kalbini basıp bağarıcam kim buranın paşası 
Sana koşuyosam Azraille kardeş olmalıyız çünkü 
Kana bulanacak her adımımda pantolonumun paşası 

Doğa üstü bi gücüm olsa,gücüm sen olurdun 
Gücüm sel olurdu, bu ıslak dudaklarım kururdu 
Kulağımdaki uğultu kayıptı bulundu 
Aşkın suyu sensin ekmeği ben,gel gitmiyo kuru kuru 

CanAraz 

Kimse yok içimde sen dışında 
Yok eğer biri varsa sende, ben kalırım dışında 
Odamdaki sen düşüncesi ısıtıyo şu içimi 
Soğuk bi kış günü rüzgar pencerene vururken ar dışarda 

Azade 

Kimse yok içinde ben dışında (dimi) 
Yok bi başkası var diyorsan,ben kalırım dışında 
Odandaki ben fikri üşütüyodur içini 
Sıcak bi yaz günü penceresiz evimin güneş manzarasından

Günah şehri burası yani benim evim 
Az evvel aklıma geldin ve gülümsedim 
Sonra garipsedim, aklımda olmadığın bi an yok ki senin 
Biliyorum şu an yanı başımda biyerdesin 

Aslında gözümde de bi gökte bi yerdesin 
Hiç kimsenin görüp duymadığı bi yer belirlesin 
Ordayım kesin bundan hiçbir şüphe nolmasın 
Ama nolur karanlıkta asır süren sensizlik belirmesin 

Gözlerinde benim esir,gözyaşlarını elime sil ! 
Ya bu zindandan kurtar beni ya bi koku olup tenime sin 
Yüzlerce dönümlük arazinin kimsenin bilmediği yerinde 
Büyüttüğüm ağaçta bana nasib olmayan meyvesin 

Sorun seni istediğimi hissetmemendir açıkca 
Bunu anlayan biraz insan varsak başlamıştır kaçık çağı 
Tüm kapılar açıkta,hayallerim açıkta 
Bana beni istemeyişini sadece bi kelimeyle açıkla 

CanAraz 

Kimse yok içimde sen dışında 
Yok eğer biri varsa sende, ben kalırım dışında 
Odamdaki sen düşüncesi ısıtıyo şu içimi 
Soğuk bi kış günü rüzgar pencerene vururken ar dışarda 

Azade 

Kimse yok içinde ben dışında (dimi) 
Yok bi başkası var diyorsan,ben kalırım dışında 
Odandaki ben fikri üşütüyodur içini 
Sıcak bi yaz günü penceresiz evimin güneş manzarasından
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder