Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

29 Aralık 2016 Perşembe

Sir Mc - 9 Canlı Şarkı Sözü


Sir Mc - 9 Canlı Şarkı Sözü

Herkese selamlar,ben SiRmC 
Birazdan duyacaklarınız tamamen gereçek şeyler, 
Benim hayatım,ama şuna eminim ki,bir çoğunuz dejavu yaşayacaksınız... 

Yıl 95 rape gözümüzü açtık 
İlk başta çokmu şaşırdık 
Kanımızı kaynatan ritim ve sözler 
El hareketiyle bütünleşirler 

Bol t-shirt vede bir bol pantolon 
Hiphop felsefesi çok yönlü bir yol 
Grafiti,breakers,dj mc 
Ben yolumu çizdim SiR-mC 

Herşey işte o anda başlar 
Yıl 2000 ve kaset çalarlar 
Boş bir kaset ve play'i recordsla 
Acapellalarıda kasete kayıtla 

Eş dost akrabaya dinletirken 
Ön yargının kurbanı ol birden 
Çok şükür ailem arkamdayken 
Yoluma koyuldum tek başımayken 

Sene 2002 herşey farklı 
Destek yoktu herkes ayrı 
Tırnağımla ben kazıdım yolları 
Hileli Fincan ilk şarkımdı 

İyi veya kötü hiç fark etmez 
Ben inandım artık yenemezler 
2004'teki ilk albümüm 
İstihare ile çenelere gömdüm. 

-Bak bu adamı bil 9 Canlı 

-Bak bu adamı tanı 9 Canlı


Herneyse ben nerede mi kaldım 
2006'ya uğurla başladım 
Kısa zamanda çok yollar aştım 
Bir buçuk yıla tam 4 albüm yaptım 

Üretmek benim işim,herkes çatladı 
6. albüm 6'mı patladı 
Kıskanç fesatlar yoldamı kaldı 
Tekerini patlatıpta yama yaptı 

1,2,3,4,5,6,7 
8. albüm tırnak yedirtti 
Söyle Hangi Pskolojidesin? 
Kıskanmaktan eriyip bittin 

Kusura bakma ama 4 video klibim 
Tv'lerden beni takip ettin 
Sen internet başına dikildin 
Ben studioda işini bitirdim 

Çok narsist değilim bunu hak ettim 
Yıllardır mütevazi geçindim 
Götü kalkanlara kalkan biçtim 
O kalkan götünü,kalkana diktim 

Sene 2009,9. Albümüm 
Anlatcak çok şeyi özetle duyurdum 
Beni yıkmak isteyen çok duydum 
9 Canlıyım bunu sen gördün 

-Bak bu adamı bil 9 Canlı 

-Bak bu adamı tanı 9 Canlı 

-Bak bu adamı bil 9 Canlı

Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder