Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

29 Aralık 2016 Perşembe

Sir Mc - Alçak Yükseklik Şarkı Sözü


Sir Mc - Alçak Yükseklik Şarkı Sözü

Skit; 
"Coo bir saniye müsade et bana 
Konuşacaklarım var arkadaşımla 
Ona diyecemki beni dinlerken 
bakmasın bana çok alçaklardan 
alçak yükselik onuda alır yanına anaforuna katına 
Çok Sıkılırsın bu şarkıdan sevmen için coo bir arka kapıda 

Herkes sarayıma hoş geldi bi otur şöyle kahven geldi 
Yudumunu al keyfine bak seni kontrol edesim geldi 
Heryer sakin heryer sana baki yanındayım lakin 
Bana kulak asıp yüksekliği tadacaksın buda kafi 

Programa başlanmış tamam 
İlaçlar alınmış tamam 
herşey hazırmış tamam 
Sıra bana geldi ah tamam 

Başlıyorum gözlere perde ruhun şu an elimde 
Nefes al ve kendini izle mutluluk çubuğu o bey-nin-de 

Bulutların bir birine çarpışması sonucu oluşan zafer 
Yavaş yavaş diz kapaklarına iner o an ruhunu hapseder 
Gerçekliğin boyutu anlat,anlatıpta anlayamamak 
Normalken yüzeyselken şuanki ayrıntılaramı takmak 

Bazen şah,bazen mat olmak konuşulmak savunulmak kaçmak 
Yan tarafta beliren gölgeni kendin sanmak 
Uçmaya hazır herkes son derece kemerini tak uzun bi yolculuk bence,dinle... 

-Ne kadar yükselsende,gökyüzünde seyir etsende. 
-Elbet düşersin sende,istesende istemesende... 
-Ne kadar yükselsende,gökyüzünde seyir etsende. 
-Elbet düşersin sende,ruhun feraha(rahata) erdiğinde. 

Bong sesi geldi sis bulutu bana geri geldi 
İnermisin çıkarmısın bilmem dönme dolapdayım yukarda düşmem! 
Halisnasyon görebilir gözler,izler seni takip eder sesler, 
Siren misali seni beni uyarır yoluna devam eder,akar... 
Duman savarlar,dumanımı çekemez yok olurlar... 
Seni sakinleştirdiğim an müziğe kulak ver hayalini yaşa
Gözünü kapa,hislerini yaşa dışa vur kendini hadi doya doya... 
Seneryo bul kendini oyna filminde kendini oyna 
(Dinlence) 

Kilitle kendini panik odasına 
Bul bir uğraş ve kendini sına 
Hayallerim hayallerin oldu, 
Bi kaçını tanıyorum anlayamıyorum... 
Sormak eleştirmek 
Unutmak için bilmek gerek 
Boş bi oda vede bincelerce fikir 
İlaca bulanır hap kadar sihir 
Boşver sen yoluna koyul 
Sponge Bob kadar kafan olur 
Dalıp gidersin kayıp şehirlere 
Savunmasızdır deniz dibinde 
Söyle kim bana beni geri getirebilir 
Tektir kötek le uslanmayanın hakkı elbet kötektir 
Bir bakımada yekteir 

Omuzlarımda bincelerce yük ama 
Şikayetim yok Allahtan yana 
Eziyeti bana sorunda olsada 
Çekerim derdimi tek bir alışta (2) 

Seeenn gitmeeee 
Geri gelecek geri gelcek 
Dur gitmeeeee 
Yükselir deniz gelir geçer 

Bir sabah uyanırsında bakarsın 
Nedense şişenin altı yok 
Herkes gerçeği söyler ama sen 
Kendi dilinde derman yok (2) 

Skit; 
Şuanda ormanın derinliklerindesin 
Yorgunluk gözlerindeki esrar perdesi 
Arala kapıları artık duramıyorum 
Saat sabahın 6'sı ve ben düşüyorum...
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder