Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

29 Aralık 2016 Perşembe

Sir Mc - Benim Rap Saydam Şarkı Sözü


Sir Mc - Benim Rap Saydam Şarkı Sözü

Ha ha ha... 

Gerçekler Kulağında... 

Sene 2009(bıraktığın gibi),SiRecordz (işte burdayız)... 

Duyduğun Bu Ses...(SiRmC) 

Şimdi Başlıyor,Dinle... 


Yaslan arkana,sus sen duyma,{duyma,duyma} 
Ok yaydan çıktı,susdursana! {hadi hadi gel beni sustur} 

Bir sen bir ben kalmışken ortam çok çok sakinken 
Yanıma gelip sorular sorarken 
garipten sesler duyarken 

Burası benim dünyam içine kapalı tıkalı kalmayan herkese kapım açıktır fark eder mi bay bayan liriklerimde bir tufan esintisinde çağlayan argosuyla parlayan önüne gelene sallayan bir rapçi gördüm ortada üzerinde bol bir kotla elde meyve bıçağıyla oldu sanki gansta kollarında kafa güzelken çizili maruyana,bu sözlerimde tabi ki bunu anlayana 

Ye yow değil rapin özüne bir eğil 
West,East cost işareti bu gerçek değil 
Kalben yapılan, müzik bu raptir 
Bize kulak as sen gerisi özentiliktir 
Hedef olsun 12den vursun 
Davul dengi dengiyle vursun 
Piyasaya çıkan o rapler sussun 
Çek git bebeğimler kahrolsun 

-Yaslan arkana,sus sen duyma, 
{duyma,duyma.}
-Ok yaydan çıktı,susdursana! 
{hadi hadi gel beni sustur.} 

-Kozlarını kullan,yine de susmam. 
-Yemin olsun adam yerine koymam 
-Küfür etse oralı bile olmam 
-Benim rap saydam! 

Bulamacın otasındayım bugün 
Sorulara cevaplarla küskünüm 
Verim alamaz benden üzgünüm 
Çok kalp kırdım ama yinede mutluyum 

Kimse kusura bakmasın dilim bıçaktan keskin, 
Bana yanlış gelen herşeyin karşısında dikildim 
Korkusuzca 8 yılı teker teker devirdim 
Tek başıma yürürken kimseye ağız eğmedim 

Şimdi gelelim yan yana kozlarımız ortada 
Gel bir oyun oynayalım dur tedirgin olma 
Varmısın yokmusun kutunu açarım kasma 
Ne hissetin lan söyle pozitif enerji var bana 

Güldüm geçtim herkese hepsi bence bilmece 
Yaramı deşme ellerinle hayatın bir düzmece 
Başlarımlan böyle işe çektim hep bir keşke 
Öyle bir küfür eder bu dil duyma bence 

System of a Down gibi köpekler mi zirvede 
Onu dinleyen her kimse Türk değildir bence
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder