Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

29 Aralık 2016 Perşembe

Sir Mc - Bir Bulut Olsam Şarkı Sözü


Sir Mc - Bir Bulut Olsam Şarkı Sözü

NAKARAT: 
-Dileğim bu,bir bulut olsam yağmur olup kalbine yağsam. 
-Sana açılan duygularımla,inanıpta yüreğine sarsan. 

Zaman akıp giderken yaşlandığımı fark ettim 
Sensiz geçen her günüme inan ki kahrettim 
Bu gün olmasın deyip yarına ertelersin 
Ertelediğin heryeşi inan kaybedersin 

Benim durum bu işte düşünürdüm hergece 
Kaybolup giderdim odamda sessizce 
Bir çıkış yolu ararken çıkışı bulamamam 
Çok garip değil ki,hayatımda hep talan 

Karmaşık bir hayatın dibinden sıyrılmak 
Gül bahçesinden dikenlerini toplamak 
El ve avuçta kalan bir gram hatıran 
Rüzgar estiğinde uçup götürdü ah zaman 

Gel zaman git zaman yokluğundur beni yoran 
Gök yüzünde bulutlarla yüzünü çizdim durmadan 
Hayal gücüm sınırı aştı ellerim uzanmadan 
Sana dokunmak istemiştim senide kırmadan 

Korkarım ki bazı şeyleri yarım bıraktım 
Tamamlayamadığım bu yap bozu yırtıp attım 
Elimden gelse ismini akrostiş yapardım 
İlham perim beni yalnız bıraktın. 

NAKARAT: 
-Dileğim bu,bir bulut olsam yağmur olup kalbine yağsam. 
-Sana açılan duygularımla,inanıpta yüreğine sarsan. 

-Dileğim bu,bir bulut olsam yağmur olup kalbine yağsam.
-Sana açılan duygularımla,inanıpta yüreğine sarsan. 

Şuan çok garip bir yerdeyim ve dilsizim, 
Arşa el açan dularımla seninleyim 
Toparladım bu gün hayatımı çekipde gitmişim 
Mutluluk ararken,kendi ipimi çekmişim 

İçimde her zaman bir intihar mücadelem var 
Bir yanım küserken,bir yanım sevinçten ağlar 
Ak düşen bu saçlarımda bin hikaye var 
Beni okuman için bir çok yılın geçer,zaman dar 

Ordularla saldırmana gerek yok ki yılgınım 
Kalemi çoktan düşürdüm düşündüm hatalıyım 
En güçsüz anıma bir çok söz sığdırdım 
Her gece yalnızım,bir rapim bir Allah'ım... 

Yağmur olup damlasam yollarında boğulsam 
Kapında ağlasam,feryadımla sarılsam 
Bin ah çekipte günahkarmı olsam 
Ya da herşeyi boşverip köşemde dağılsam 

Hislerim yanılgıdan öteye gidemedi sanırdım 
Yıldız kaydığında dileğimi sokaklara bağırdım 
Çıldırır bu benliğimle rüyama dalardım 
Seni düşündüğümde düşüme asla nokta koymadım 

NAKARAT: 
-Dileğim bu,bir bulut olsam yağmur olup kalbine yağsam. 
-Sana açılan duygularımla,inanıpta yüreğine sarsan. 

-Dileğim bu,bir bulut olsam yağmur olup kalbine yağsam. 
-Sana açılan duygularımla,inanıpta yüreğine sarsan.

Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder