Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Aralık 2016 Pazartesi

Vale - Akdeniz Şarkı Sözü


Vale - Akdeniz Şarkı Sözü

Bir çöl ufuğunda çizgi olsam güneşe yol dilenirdim 
Bir mazeret türet ruh halim burda hayli bilendim 
Hala akmı açık alnın? yalan sende kirlendin 
Yağmur nisan kavuştu ve ben buna çok direndim 
Kimin sahibi kimdir be? kim kime razı oldu? 
Kiminin mahsulü ölüm bu hususta gözüm doldu 
Uzun söyler yolunuda dolunda gider yolcu 
Yıkılsaydı ağlardın bu kalpteki gecekondu 
Divanenin kaleminde mürekkeple dövüştüm 
Oysa et parçasıydım kan kemikten henüz dün 
Bir lodos kırıntısıyım bırakıldım yüz üstü 
Son can havli direttikçe fırtınaya dönüştüm 
Aklı fikri ak bir suret düşünmen icab eder 
En güzellikle çirkinlikle seni kim icad eder? 
Bütün fırtınan koparda kalmaz dostun eser yel 
Ey bu gönlün sahibi kapım açık derhal gel 
Akciğerden sineme yol akdeniz bu yangın sönmez 
Bu mümkünlük… bu hayalmi? herkes derken giden gelmez! 
Yelkovanlar kuruldukça eğer başım göğe ermez 
Gönül dağım hep bir çöl be ekip biçsen fidan vermez… 
NAKARAT: 
Takvimlerden bir haber bekler kalp ağrısı muazzam… 
Bir güneş söndürüyor karanlığında yakar makamı bu hüzzam
Ozaman bende gönül eyleyeyim! (Neyleyim?) 
Ya gömeyim bir gemi daha akdenizin göğsüne dilersen ? 
Fısıldıyor rüzgar kulaklarındaki açıklığa 
Bıçak dayanmadan içimdeki kaçık nolur uyan! 
Sen içini döküyorsun gözlerinden akan suya 
Yüzme bilmesemde garip atlıyorum bu akıntıya 
Cürümü yangın yapana dek bir fırtınam var endişeli 
Neden bu yüz asıktır bu kalabalıklar hep neşeli? 
Neden yolcular vardır hep? Yol bilinir yol gidenin 
Rüzgar zorluyor yüzüne kapattıkça penceremi 
Bu sadakat acıkmak kadar doğuştan olmalıydı 
Belki ben döküldüğümde yapraklarımı bulmalıydın 
Sormalıydın bir bilene bir mucize olmalıydı 
İzmaritler söndürüldü bu kül tablosu dolmalıydı 
Acımı bir yere düşürdüm bir canımı aldı zamanım 
Bu anlattığım yarısıdır ki çok derindir tamamı 
Dilimin ucudur sivri mızrak çok mühimdir her anı 
Ve şimdi söyleyemediklerim parçalıyor damağımı… 
NAKARAT: 
Takvimlerden bir haber bekler kalp ağrısı muazzam… 
Bir güneş söndürüyor karanlığında yakar makamı bu hüzzam 
Ozaman bende gönül eyleyeyim! (Neyleyim?) 
Ya gömeyim bir gemi daha akdenizin göğsüne dilersen ?
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder