Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Aralık 2016 Pazartesi

Vale - Duman6 Şarkı Sözü


Vale - Duman6 Şarkı Sözü

Verse 1 [Vale] 

Dur be duraksız,sen kendini çok sınadın. 
Emin ellere düştüm,kendimi sayamadım. 
On bin kere belki de yazıtımı sildim karaladım olmadı, 
Başaramadım.. 
Saçma sapan bir güneşin telaşı 
Dün yine battım,çıktım. 
Yüz bu seferede aynaya kızarım,öfkeli berduş sırtım. 
Zaten tuş bir kuş kanadım,tek kanıtım aşkım zaten .. 
Taşkındır ben seni bldiğim ilk telaşımdır. 
Siperim fünyeme hakimsen herkesi iyi tanı. 
Seddimi çektim sildim çoğunu da, 
Doğrumu yaktım,aşkımı kazıdım,hep dolunaydım, 
Her şeyi sildim bir ben kaldım, 
Şimdi hayatın en dibindeyim 
Uykularım taviz vermez. 
Mehtap sana bulanır,dağlı gözümde görmek bilmez. 
Bak bu sabah da sensiz uyandım. 
Aynaya baktım,yine yoksun sen sol tarafımda. 
Bir şeyler var anlatmak güç,kaygılarımla boğuşur hep ben. 
Kabus gördüm belki de sendin. 
Yürüdüğüm yollar var hep aklımda. 
Tongaya düştüm 
Bana onu anlat,gül bahçemi çok özledim.. 
Yaşadığım en üzgün şeysin sen,buradan gitmek en mantıklısı. 
Ya da düşmektir uçurumlardan 
Savunmasızca en derinlere... 


Nakarat [Vale] 

Sabah olmasın,beni bir daha sormasın 
Derin bir sancı 
Beni yoklar dumanaltı 
Kahırlarım batık,viran bir emsalim 
Tarumar bu son sıkar hayal gemilerim 
Uzak bir adresi yoklar.
Derindeyim 
Çok denedim.. 


Verse 2 [Zehir Atardamar] 

Birileri çivilemiş uykularıma duygularımı kırdım dün. 
Kalbime değmeyin,aklım felç aynada enkaza daim yüz. 
Dümdüz yürüdüm,kendime güldüm, 
Aynada sövdüm,geçmiş ömrüm hatıra çöldüm 
Gün dönümüne bürüdüm 
Hayallerimi astım dün 
Ver yansın belki de resmini yaktım 
Yalnızlık şarkımı çaldım 
Aldım ruh haline vardım saldım. 
Kalmadı şansım yandım. 
Belki de ilk defa kendime kandım. 
Kalmadı sabrım her tavra inandım. 
Ey yarın, 
Ey yarın, 
Ey yarın.. 
Ey ölümüne susamış halim,yardım! 
Çok da bunaldım. 
Egoist kullara çul sermem,daha dermem 
Günleri gülleri saydım,yalnız kaldım. 
Yaralarım hancı dualar sarhoş 
Nahoş yaktım boş baktım baktım 
Taktım soruları kafamın en ücra tarifi 
Terfi etmiş candan öte bir can gitmiş. 
Hayallerime baktım,bitmiş. 
Sönmüş sigaramın alevine gömdüm, 
Kalbimi silmiş bendimi aştım, oysa ki taştım, yıkılmazdım. 
Arkadaştım,yıpranmazdım 
Ben çocukken de ağlamazdım 
Anaforuna mı düştüm Tanrı'm. 
Yardım.. 
Olmasın yarim..
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder