Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

1 Şubat 2017 Çarşamba

Eypio – Yoksun Başımda Şarkı Sözü


Eypio – Yoksun Başımda Şarkı Sözü

Yoksun başımda
Yalnızım yok sırdaşımda
Kimse yok mu sen dışında?
Koydum altında elim taşında
Gözyaşında dert başımda
Gönder beni burdan ışınla
Yalnızım yazın kışında
Sordum yok dedi senin suçunda
x2:
Hissim diyo gözün aydın
Terketsin diyor bu da onun ayıbı
Gitsen bile yerin ayrı
Gelgitlerdeyim gece dolunay mı?
Yoksun başımda
Yalnızım yok sırdaşımda
Kimse yok mu sen dışında?
Koydum altında elim taşında
Gözyaşımda dert başımda
Gönder beni burdan ışınla
Yalnızım yazın kışında
Sordum yok dedi senin suçunda
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder