Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

12 Ocak 2017 Perşembe

Anıl Durmuş - Unutamadım Adını Şarkı Sözü


Anıl Durmuş - Unutamadım Adını  Şarkı Sözü


Çok bekledim ama senin suçun yok
Sormadım ona buna unutamadım adını
Bulamadım çare yüreğim pare pare
Sonumu bilmiyorum

Aşkından da kaçamadım
Savaştım başaramadım
Yiteceksen gideceksen
Niye girdin gönlüme be kadın


Yapım: FadeOut Müzik
Söz & Müzik: Mert Demir
Aranje: Kerem Çakıroğlu


Kayıt: FadeOut Studios
Davul: Can Güngör
Bas: Görkem Karabudak
Gitarlar: Kerem Çakıroğlu
Yaylı Grup: İstanbul Strings
Perküsyon: İsmail Darıcı
Rhodes: Kerem Çakıroğlu
Mix & Mastering: Kerem Çakıroğlu

Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder