Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

12 Ocak 2017 Perşembe

Halil Enes - Bazı Adamlar Şarkı Sözü


Halil Enes - Bazı Adamlar Şarkı Sözü

Söz - Müzik: Halil Enes
Düzenleme: Yuri Ryadchenko
Yönetmen: Taylan Gürel

Uğradığında bahardı buralar
Şimdilerde biraz delikanlı
Gelmeden durmaz bu yağmurlar
Başka neden geleceksin

Belki biraz kırgınız
Ama sebepsiz hep kavgamız
Sen bir gül yine gün açacağız
Ah sen gül güneş açacağız

Anlatmaz anlatamaz
Belkide hiç kavuşamaz
Bazı adamlar böyledir

Söyleyemedim bir diyemedim
Yanımda yokken hep eksiğim
Tamam kabul çok özledim
Kabul çok özledim

Gelecektin bu sonbahar
Vazgeçmek bu kadar mı kolay
Neden gözümde büyüttüm bu kadar
Sensizde dinecek bu yağmurlar
Elbet dinecek bu yağmurlar

Sen bilemezsin beklemeyi
Hep çok sevmiştin gitmeyi
Ne ara bu kadar sevdim seni
Unutulacaksın herkes gibi
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder