Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

14 Ocak 2017 Cumartesi

Ece Seçkin - Olsun - Akor


Ece Seçkin - Olsun - Akor 

Bm
Uzadı günler, uzadı geceler, saymadım, bir saatten sonra
C                                Am
Doydum doydum, usandım.
Bm
Kapalı kapılar, denedim, zorladım açamadım
C                              Am
Olsun olsun sana bağladım

Em
Ah benim o gözünün içine bakarken
Am                             D
Kendimi kaybettiğim sevgilim
Bm
Unutuluyor mu böyle bitince
Em                       D           C
Söyle bari ben de bileyim

Em                    C
Yandım, seni serin tutar mı gittiğin yerler
Bm                    G                     Am
Kandım, seni de inandırsın seveceğin eller

Em   Am   C   D   Em
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder