Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

12 Ocak 2017 Perşembe

Sagopa Kajmer - Bu Şarkıyı Zevk İçin Yaptık Şarkı Sözü


Sagopa Kajmer - Bu Şarkıyı Zevk İçin Yaptık Şarkı Sözü


Ne günü aydınlatabilirsin nede geceyi karartabilir, 
Yalnız ama yalnız benden korkun derken el rahim 
Firavunda ondan korksun istemişti her beyin 
Düşünme beni bu kadar tırnaklarını yedirdin bitirdin 


Ben karanlığın içinden bir güfte 
Sendeki dünya toz pembe 
Bana ithaf ediliyo her beste 
Kabusun olduğumu hissettin 

Yaptığın herşey benim, ses ve mimik bana ait 
Haa hıımm tavırların bana ait 
Cahilsin ve lakayit, çöpü karıştırırsın it! 
İt'sen ayıkla bit mayk gönder beat baet . 

Çek çek amca burnu kanca 
Davranıyor kokrkarca bizim kokarca 
Bak elimde magnum tabanca amca 
Bak bi karınca konuşuyor ağaçkakanla 
Kimmiş o falanca filanca 

Kimse zarar görmedi şu bir karışcık yüzümden 
Kısasa kısas hakkım oldu çok çekersin sözümden çook 
Çok şekersin yalandan, çok betersin özünden 
Orjinalin benim, saçlarını lüle yapsaydın bari 
Nakarat kolera : x2 

Bir daha duy tek kalbim var, bir daha duy tek aşkım var 
Bir daha duy tek kalbim var, anlamayana keman yayı




Sagopa 

Destek var tek elimden tut tut 
Yumdum göz rep'e söz verdim tut tut 
Sago sözünü yiyene afiyet olsun dermi çakal 
Yukarısı bıyık aşağısı sakal 
Orda kal çünkü malsın dünkü sazansın 
İyi olan kazansın fol yumurta daha yokken azansın 
Bizde hırssızlık, sende bariz hırsızlık 
Kendimi bildim bileli ben kalabalıktan sıkılırım 
Kendimi bildim bileli ben benim, benden içri ben var 
Sen sor sago cevaplar boyadığım bu tren raydan çıkar 
İçime takılan sorular olduğu kadar sorunlarda var var oğlu var laann 
Kalmaz sabahtan yatsıya derman 
Dervişe umman, zerre koca deryadan yok sana katre 
Bak yine şaha kalktı benim ibre yer gök şahidim olsun breh breh 
Benim rap kilodan düşmeyecek breh breh 
Enstrümental sabah akşam yaparken yaptığımı sanmıyorum 
Ayrıca ben satılmıyorum, paran varsa git gofret al 
Ben tokum edepte kusur varsa ben yokum. 
Sanma kusurlu bir kalbe saplanan okum baybe 

Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder