Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

12 Ocak 2017 Perşembe

Barış Akarsu - Allah'ım Güç Ver Bana Şarkı Sözü


Barış Akarsu - Allah'ım Güç Ver Bana Şarkı Sözü

Şiir; 
Yine sensiz geçen bir gecenin 
Buz gibi sabahında 
Bu korkunç yalnızlığımda 
Seni bekliyorum yanıyor yüreğim 

Yine gözyaşlarım yağmur gibi 
Yaşıyorum anılarla 
Birşeyler kopuyor sanki 
Taa şuramda yanıyor yüreğim 

Şarkı; 
Allahım güç ver bana sığındım sana 
Bu ne dayanılmaz acı sabır ver bana 
Yeter artık çektiklerim bitsin bu ceza 
Ümitsiz haykırıyorum ne olur dön bana
Sana yazdığım en son şarkı bu 
Artık kırıldı kalemim 
Gökler şahidim olsun ki 
Seni seviyorum yanıyor yüreğim 

Sonbahar yaprakları gibi 
Savruldu ümitlerim 
Son bir kez duymak istersen 
Seni seviyorum yanıyor yüreğim 

Allahım güç ver bana sığındım sana 
Bu ne dayanılmaz acı sabır ver bana 
Yeter artık çektiklerim bitsin bu ceza 
Ümitsiz haykırıyorum ne olur dön bana
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder