Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

12 Ocak 2017 Perşembe

Barış Akarsu - Gel Gör Beni Aşk Neyledi Şarkı Sözü


Barış Akarsu - Gel Gör Beni Aşk Neyledi Şarkı Sözü

Ben yürürüm yane yane 
Aşk boyadı beni kane 
Ne akilem ne divane 
Gel gör beni aşk neyledi 

Gel gör beni beni aşk neyledi 
Derde giriftar eyledi 

Gah eserim yeller gibi 
Gah tozarım yollar gibi 
Gah akarım seller gibi 
Gel gör beni aşk neyledi

Gel gör beni beni aşk neyledi 
Derde giriftar eyledi 

Ben Yunus'u biçareyim 
Aşk elinden avareyim 
Baştan ayağa yareyim 
Gel gör beni aşk neyledi 

Gel gör beni beni aşk neyledi 
Derde giriftar eyledi
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder