Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

12 Ocak 2017 Perşembe

Mümin Sarıkaya - Şu Karşıki Dağda Kar Var Duman Şarkı Sözü


Mümin Sarıkaya
Şu Karşıki Dağda Kar Var Duman Şarkı Sözü

Şu karşıki dağda kar var duman yok
Ah kar var duman yok
Benim sevdiceğimde din var iman yok

Vardım baktım nazlı yarim evde yok
Ah yarim evde yok
Ver benim sazım efendim ben gider oldum
Süremedim lavantayı konsola koydum

Şu karşıki dağda titriyor dallar
Ah titriyor dallar
Benim gönlüm arzu çeker tomurcuk güller
Kader kısmet böyleymiş ne yapsın eller
Ah ne yapsın eller
Ver benim sazım efendim ben gider oldum
Süremedim lavantayı konsola koydum
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder