Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

14 Ocak 2017 Cumartesi

Oğuzhan Koç - Bulutlara Esir Olduk - Akor


Oğuzhan Koç - Bulutlara Esir Olduk - Akor 


Em                          Dm                Em
Yine yaz bitti, biz göremeden güneşi
           Dm            
Bulutlara esir olduk
Em                   Dm                          Em
Kararıp gitti, yıllarım bilemeden neşeyi
Dm                                          G
Büyük sandıklara koyduk

Am                   Em                                          Dm         G                    C
Gelen olmadı yerine, kimse sormadı yüreğinde bu koca boşluk niye ah
F                              Em                                                Dm     G                    C  
İnen olmadı daha derine, ki ben yormadım bu rüyayı bir gün gidebileceğine

Am                          Em
Yokluğun da yine yüz çevirdim aşka
Dm                             Em              F            G
Güz geçirdim onca yaprağım sarardı soldu
Am                          G
Sonbaharın sonunda bahar yok artık
Dm                               Em   F      C
Yağmuru vurunca derde dert oldu
Dm                           G   F      Em
Rüzgari vurunca derbeder oldum
 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder