Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

12 Ocak 2017 Perşembe

Barış Akarsu - Bana Esmeyi Anlat Şarkı Sözü


Barış Akarsu - Bana Esmeyi Anlat Şarkı Sözü

Pencerenin perdesini havalandıran rüzgar 
Denizleri köpük köpük dalgalandıran rüzgar 
Gir içeri usul usul 
Beni bu dertten kurtar 

Yabancısın buralara nerelerden geliyorsun 
Otur dinlen baş ucuma belliki çok yorulmuşsun 
Bana esmeyi anlat bana sevmeyi anlat 
Bana esmeyi anlat esip geçmeyi anlat 

Anlat ki çözülsün dilim 
Ben rüzgarım demeliyim 
Rüzgarlığı anlat bana 
Senin gibi esmeliyim 

Bana esmeyi anlat bana sevmeyi anlat 
Bana esmeyi anlat esip geçmeyi anlat
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder