Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

12 Ocak 2017 Perşembe

Dj Cambaz-deniz toprak - hazan nedir Şarkı Sözü


Dj Cambaz-deniz toprak - hazan nedir Şarkı Sözü


soylermisin hazan nedir 
yaprak duser yere bir bir 
usul usul gonlume gir 
yuregimi sar catlasin 

soylermisin hazan nedir 
yaprak duser yere bir bir 
usul usul gonlume gir 
yuregim bagrim catlasin 


ölümüne kalbim bakışına bakışına tutkun 
yürekte ismin dilimde vurgun 
seni seven bu adamı dertlere koydun 
nasılda kıydın kaç kere vurdun 

elini bırakmaz elleri gördüm 
yıllar geçer ama zamansız öldüm 
belkide gördüm hayelde geleçek 
bir gece yarim mumlar söneçek 

yalandı herşey gel gir ömrüme 
isyan dolmasın bugünüme dünüme 
tek seni sevdim bu böyle biline 
aşkıma karşılık gittin birine 

unuturum diyemedi bak yine sözlerim 
elveda demeyede korkar yüreğim 
sen gitsende bırakmaz ellerim 
tek seni sevdim sensiz neyleyim 

soylermisin hazan nedir 
yaprak duser yere bir bir 
usul usul gonlume gir 
yuregimi sar catlasin 
soylermisin hazan nedir 
yaprak duser yere bir bir 
usul usul gonlume gir 
yuregim bagrim catlasin 


bir yapraksın dalımda solmayan 
seviyorum derken ona buna sormayan 
ölüme de giderim elbet korkmadan 
gözümdeki yaşlar bedenine konmadan 

bak maralım gel yaralı kaldım 
inandım aşkına gerçek sandım 
güneş oldun sen karanlık saçtın 
diyemedim asla sonunda bıraktın 

yalan bu hayata bi anda küsdüm 
sahte bakışına sadece güldüm 
kapandım odama resmini süzdüm 
tek gerçeğim sen yada ölüm 

son sozlerim benden sana 
sevmedi kalbim senden baska 
bu kalp sensiz atmaz asla 
hadi don gel yine sen bana 

soylermisin hazan nedir 
yaprak duser yere bir bir 
usul usul gonlume gir 
yuregimi sar catlasin 

soylermisin hazan nedir 
yaprak duser yere bir bir 
usul usul gonlume gir 
yuregim bagrim catlasin
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder