Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

12 Ocak 2017 Perşembe

Aydilge - Bu Gece Ben Ay Şarkı Sözü


Aydilge - Bu Gece Ben Ay Şarkı Sözü


Söz-Müzik: Aydilge
Gitar: Cem Sarıoğlu
Keman: Utku Barış Andaç
Çello: İsmail Kaya
Kayıt: Alper Fıratlı
Yönetmen: Deniz Topluoğlu

Akmaya hazırım,karanlığımdan 
Boşluğa damlayan sisle 
Bir notaya binip gideceğim diye 
Ardımdan bakıp küsme 

Bu gece ben ay 
Bana aksın uzay 
Gece ben ay 
Bana aksın uzay 

Uçmaya hazırım yalnızlığımdan 
Üstüme damlayan sesle 
Benim avuçlarım kanamaz diye 
Şarkımı kesip gitme 

Bu gece ben ay 
Bana aksın uzay 
Gece ben ay 
Bana aksın uzay 

Kal dersen kalamam dersem gücenme 
Bu gece ben ay 
Yan dersen,yanamam dersem gücenme 
Bu gece ben ay
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder