Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

12 Ocak 2017 Perşembe

Dinar Bandosu - Ormansız Köprü Şarkı Sözü


Dinar Bandosu - Ormansız Köprü Şarkı Sözü

Toprak benim 
Orman benim 
Düşman benim olsa 
Bir daha geri dönmem 

Senin... 
Orman senin 
Düşman senin olsa 
Bir daha geri gelmem 

Ormansız köylü bakar Karadeniz'e 
Envai yeşilin eşsiz yeliyle 
Çılgın adamlar gireli 
Suyun bir daha ekıvermedi 

Toprak benim 
Orman benim 
Düşman benim olsa
Bir daha geri dönmem 

Senin... 
Orman senin 
Düşman senin olsa 
Bir daha geri gelmem 


Bir garipçe kız bakış attı 
Poyraz atın gölge altı 
Kuşlar cıvıldamaz olduğunda 
Ormansız Köprüsü bin soluk çaldı 

Toprak benim 
Orman benim 
Düşman benim olsa 
Bir daha geri dönmem
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder