Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

12 Ocak 2017 Perşembe

Perenal - Gecelerim Şarkı Sözü


Perenal - Gecelerim Şarkı Sözü

Yeniden ayaklanırım merak etme ellerim yazınca 
Doladabilirim bu normal baksana çukurlar kapımda 
Sende susarsın lan usanmak yorulmak ve yaralanmaktan 
Giderdin gelenler yalansa gözüne her biri bakınca 

Sanada dertlerin baksaydı görürdün körlüğünü 
Bende çözüm gördüm öldüğümü ve kestim bütün kördüğümü 
Gel irdele gözden düştüğünü görmediler soldan döktüğümü 
Alp anla artık göklere sığdıramadıklarının gömdüğünü 

Onlar gördü sövdüğümü sevdilerki devam ettiler 
Elden gelenle kandırıldık yukarı çıktıkça çektiler 
Yerden tekmeyle kaldırıldık hüzün çıktıkça ektiler 
Güvendik yalnız kaldırıldık duvarlar yıktıkça geldiler (ruhum yara) 

Sıktıkça kirdiler şerden yürümek kıtlaşır 
Yanlış seçimlerin varsa eğer dünün hep hırlaşır 
Yalnızlık şarap gibi her saniye yıllanır 
Yıpranmak düşündürürken düşünmek yıpratır 



Kalk hemen yanına git yaralarının 
Görünen o ki kara dolu güven aralarının 
Benimle sarıla durur (yakın acı duy) 
Gecelerim bırakmıyo ruhumu sabahlarım kuru 

Sorunlu ben değil sorunlu benliğim hissiyatım 
İnsanın yanında ol etsinler hiçli yardım 
Hiçmi tüketmekten bıkmadınız üretmek neki 
Hayat sıkıntıdan deniz yapıp engeller kürek çekmeni 

Dengemden kaybediyorum ve geriye değil dibe 
Yinede tekrarı var hala geçmişim işliyor içe 
Siledebilirdim herşeyi fakat nefretim dolu 
Hatırlayıp düşündükçe küfür ezberim olur 

Pişmanım ezmedim besledim yalan insanın bestesi 
Gariptir ki kalbin onu çürüteni sevmesi 
Külfetin ganimeti rap tüm üflesin kesmesin 
Gerçek değilse rüzgarın sesi çölde esmesin 

Yanlış olan yöndesin ki çığlıkların fazlaca 
Nasıl bir dünyanın içindeyiz biz yanan yanana 
Karanlık hiç bitmiyo aklımdan kaçan kalana 
Hayallerimizi enstruman mı sandılar çalan çalana 



Kalk hemen yanına git yaralarının 
Görünen o ki kara dolu güven aralarının 
Benimle sarıla durur (yakın acı duy) 
Gecelerim bırakmıyo ruhumu sabahlarım kuru
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder