Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

5 Ocak 2017 Perşembe

Dramelodi Project - Akşamdan Şarkı Sözü


Dramelodi Project - Akşamdan Şarkı Sözü

Kodes aka Kahr`a 
Hayatın eline düştün artık haydi toparlan 
Bu şehre karışacaksın her insan kadar yavan 
Yalan! Tamam hayat yalan da peki şu gözbebeklerinde akıttığın nedir çocuk bu kez cevap ver! 
Haydi gel herkes aynı safta aynı sınıflara bölündü döndü durdu aynı telde çaldı dünya 
Şimdi kafanı geriye yasla gözünü yum biraz rahatla, sağına soluna bak herkes aynı hala.. 
Dur geceni aleve vermeden bi sigara yak.Birini hatırla yıllar önce yalın ayak kurak bi çölde seraplarla mutlu bir hayat ve sen 
Şimdi şaraplarla sarhoş ölmek arzusu neden? 
Bu binalarda intiharla süslenir ve yolcu şu evlerde kan orucu, tan doğumu, gün batımı hala her şey aynı.
Yıllar önce öldü martılar, geriye kalanlar, şehirdeki mezarlıklar.. 

Sorgu aka Satire 
Ve ben kaybeden evet hayatım haybeden 
Şu karanlık gökyüzünde bi yıldızdım önceden 
Söndüğümde güneş doğdu ya, ona da eyvallah 
Zaten herkes aynı yandı söndü dedim hay Allah.. 
İnsanoğlu işte bu, doyumsuzluğu bir tabu 
Sanki farkı var gibidir oysa olmalıdır çabuk 
Hüda arar durur içimde saklı bilmezsin 
Muhterem nedense sen bakıp görmeyi sevmezsin
Hayatın çelmelerini farkedebilmek zor 
Düştüğünde düşündüğümü bilir misin bilmem 
Karmaşık bir durumdur ki bütün taşlar oturur 
Yaşlar akmaz artık dersin ki nasıl kurtulurum 
İşte sen ve ben o yüzden başka sen ve ben yarattık 
Hayatı cahileyle bütün yarayı kanattık 
Kanardı gözlerim yanardı yanaklarım derken 
Geçti film şeridi çok zor bi sanattık 

Olcay 
Anladım ki tek bi kendimim ben ve kimsenin içinde için için ağlayan bir yürek yok 
Sense kendinin içinde geçmişinde kaybolan bütün umutlarınsın, ağlayansın 
Bilmeliydin ömrü bir mezar hayallerin gömüldüğü. 
Düşün ve düşle şimdi istediklerin ve olmayanlar 
Gidenlerin içinde kayboluşlar..Olmayınca Tanrıya yalvarışlar.. 
Sonunu bilmeden girdiğin bu boşluğun içinde can çekişmelerde körpe ruhun 
Görmedin uzattığımda ellerimi uzaktın duymadın sözlerimi 
Sen benim içimde varolan bi bensin o yüzden aldattığın yine kendinsin 
İstediğin kadar uzağa git, gidemezsin çünkü sen benim içimdeki bensin..
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder