Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

5 Ocak 2017 Perşembe

Dramelodi Project - Çöl Şarkı Sözü


Dramelodi Project - Çöl Şarkı Sözü

Verse 1 (Sorgu) 
savaş biter ben her zamanki yerde beklerim ve 
akbabalar çöker leş kokan geçmişin izlerine 
hayatın pürüzlerine sıyırmakla yetindim de 
yaralar açtı değdi o da şu vampirlerin gözlerine 
şimdi kaçıyorum inan ki ben de acıyorum 
o kapkaranlık hayallerine beyazlar saçıyorum 
postaladığım o mektupları tekrar ben açıyorum 
çölde yalnız başıma bir su damlacığına yazıyorum 
saklı olan bendedir ona yaşlı gözler eklenir ama 
es geçilen günlerim oda perdelerine kümelenir 
sen gökyüzünde yıldız olup gece benimle yüzleşirsen 
o an tek bir korkum olur ya gündüzle birleşirsen 
bana bir çöl bul oraya gideyim uzaktan izle beni 
soluksuz kalıp acımla güleyim tıpkı şimdi gibi 
belki sonra bi boşlukla dolu yüreğimi paylaşırım 
savrulan hayallerimle kum misali kaynaşırım 

Nakarat (x2) 
geçmişi silenler ona geri dönmez 
gündüz hemen karanlığa bürünmez 
beni bırak bir çölde gözüme seraplar gözüksün hep 
bu yağmur ıslatırsa kumlarım kalemde düşer tüfek

Verse 2 (Kodes) 
eski muhabbetlerden akmış derelere bakarak 
sarhoşluk var göğsümde 
aynı ırkı ısıtmaz ki kimseyi 
sen ben gibi silemezsin herşeyi 
bak bir şeyi unutman gerek rüzgarlarla 
kalabalıkta tabi ki maskeler hakimdir tüm suratlara 
ben andımı tuttum kaç kişi yuttum istanbul söylesene 
tüm maviliklerde ben siyahtım her zaman hadi beni gizlesene 
halat omzuma değdiği an anladım herkese hak vererek dinlesene 
herkes uzaktan el sallarken idamıma yine beni izlesene 
bir bavul dolusu hatıramı aldım ben buradan gidecekken 
kimi hesap sorar gemileri yaktım gittim zaten dün geceden 
bir heceden başkası yalan olmuş çakmağı ver kalbine üfleyeyim 
beni boşver aynı karanlık güneş doğdu bak gitmeliyim 
öyle bir tablo çizmiş ki dünya uymadı hiç bir çerçeveye 
yine kumları takipteydim ben sakinleştim erkenden 
dur bakalım yine gidelim aynı koylara veda mı etmeli 
cesedimi bırak şu kumların üstüne hiç bir şey bitmemeli 

Nakarat (x2)
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder