Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

5 Ocak 2017 Perşembe

Dramelodi Project - Doğu Ekspresi Şarkı Sözü


Dramelodi Project - Doğu Ekspresi Şarkı Sözü

Kodes aka Kahr`a 
Evimin önüne yığılı çöpü karıştırırken serseri 
Sırtta çanta eli cebinde kulaklıkta beş seri 
Modeli eski telefonunda kurcalarken rehberi 
Bu istasyonda anonslarla titremişti ses teli 
Pakette tek bi sigara sade kumara attı zarları 
Hayat yatakta kaç paraymış eritemez ki karları 
İçimden çekip giderken hoşçakal demek de zor 
Hikayemizde dinledin ya yaslı bir çocuk ve koy 
Tüfek omuzdan ineli hayli geçti sesimi kesti zehrim 
Agresif bi eskpreste iki nefeste söndü ferim 
Döndü sigara defalarca muhabbete cefalarla 
Az biraz da sefalarla ilerlerdi ince yol 
Ve yol boyunca aynı hava iki lafımla geldi tava 
Kimisi ekspreste yaya bi kaçı bağlamıştı kara 
Arayı açtı tren kulaklarda aynı melodi 
Ufukta görünmüştü doğunun eski eskpresi 

Nakarat 
Arayı açtı tren kulaklarda aynı melodi 
Kahpe felek oldum olası oyunlarını bende denedi 
Doğru oldum eğri tuzaklara takıldı aklım kaçık 
Yol boyunca söylediklerimiz gayet açık saçık 
Sorgu aka Satire 
Zamanı gelir o ateşi yakarım içine korum kendimi 
Bana bişey de tıpkı müzik o unuttursun derdimi 
Burda yücenin notalarıyla aha bu işte imza bizim 
Kafama gözüme bakma orda yok elimde harp izim 
1,2,3,4 gördük 5i 
Dramelodi bu gidecek oğlum çıksa dahi leşi 
Öyle duruma gelmişim ki kalemim kağıdın keşi 
Duygularımı canlandırmak nacizane işim 
Eski günler hep hatrımda tek bi şarkı var aklımda 
Gözyaşım ilk aşkıma ne mutlu yazılı satırlarda 
İçimi döktüm hep samimi oldum bendim ordaki 
Bi cadde var ya sol yanımda gezen sendin ordaki 
Hayal peşimdeyim ölümle burun buruna bilir misin 
Yeni bişeyler yazdım adına dinlemek ister misin 
Buram buram sen kokan şu kompartmanlarda hüzün 
Ufuklarda beni ararken rüzgara değsin yüzün 

Nakarat 
Arayı açtı tren kulaklarda aynı melodi 
Kahpe felek oldum olası oyunlarını bende denedi 
Doğru oldum eğri tuzaklara takıldı aklım kaçık 
Yol boyunca söylediklerimiz gayet açık saçık..
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder