Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

13 Temmuz 2016 Çarşamba

03 Mustafa - Denemekle Olmuyor Şarkı Sözü


03 Mustafa - Denemekle Olmuyor Şarkı Sözü



Yeniden baslayamam yakamam kalbimi 
Sen yasattin öldürdün sendeki hislerimi 
Hatirla kal demistim sen giderken ardindan 
Dinlemedin el oldun vurup gittin acimadan 

Aglamak fayda etmiyor 
Aska pismanlik yetmiyor 
Denemekle olmuyor… 
Yalvarsan yakarsanda bos 
Istemem düs yakamdan düs 
Sen bir yalansin askin bos 

Eskimis hatiralar resimler fotograflar 
Dort yanimda huzun dort yanimda anilar 
Nerdeydin soyle bana ben aglarken askima 
Simdi cikip karsima dondum deme bana 

Aglamak fayda etmiyor 
Aska pismanlik yetmiyor 
Denemekle olmuyor… 
Yalvarsan yakarsanda bos 
Istemem düs yakamdan düs 
Sen bir yalansin askin bos 

-SIIR- 
Her kapiyi carpip gitmenin bir dönüsü oldugunu 
Her seven kalbin ahinin tuttugunu 
Asklarin bile zamanla bittigini 
Kaybettikten sonra ogrenenlerden oldum 
Seviyordum ya hani… seviyorum… 
Ama… birakipta.. gitmeden onceki seni 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder