Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

13 Temmuz 2016 Çarşamba

Fecr-i Ati - Açsam Şu Yüreğimi Şarkı Sözü


 Fecr-i Ati - Açsam Şu Yüreğimi Şarkı Sözü



Seni bir yıldız gibi koyacağım göklere 
Her gece usanmadan sıkılmadan ışıyacaksın gönlüme 
Nedensizce sebeblere kanıpta helak ettim kanımı 
Ayıp! 
Hayır bu ben değilim kayıp giden günümün ahı 
Bırak elimi bugün tutma dünde kaldı yaralı çocuk 
Kalbi yarım büyüdü çocuk mutlu günde hevesi kaçık 
Haneler tek değer değilki yaşını aldı büyüdü artık 
Geride kalanlar için telafi mi? 
Hayli bayık... 
Hayat sordu soruyu yardım alan çoktu bense tek 
Zaman aldı yolunu gitti beni de yordu elde yek 
Yine de yılmadı bu yürek, Düşle meşke düştü hep 
Depoyu umutla doldurup dimdik yürüdü yolda hep 
Pembelere gömülmüş yaşamlar içinde siyahı bildim 
Beyazlara bürünüpte onlar gibi de eğlenirdim 
Yalın hali manşet etmedim, vursalar yerle birdim, 
Bir el bekledim tutup kalkmak istedim, 
Gelmedin... 

Açsam Şu Yüreğimi, Helak İnan Melal Bahçesinde Bul Ruhumu 
Ne Aşk Kaldı Ne Dost Nede Sıkılacak Bir Mermi Hayat Pusu 

Aldanma gururunu okşayan çiçeklere 
Bu sahte düzen sahte rüya solup gider ellerinde 
Çiçek dediğin bir değilki vardır elbet bir eşi 
Başka kalplerin ilgisinde bakarsın ki yemyeşil 
Giz içinde önümdeymiş, görememiş şu gözlerim 
Basıp geçmişim üstünden bilememiş ki hislerim 
Olduğumdan başkayım sanıpta beyaza dönmüş seferim 
Yanılgımın girdabında başım döndü sendeledim 
Çizilmiş kaderde başıma bağlanan bir irade 
ve 
Her virajda, her yolun başında seçim bende 
Bugüne kadar her girdabı dualarınla geçmişim 
Gerçeğin şu yüzünü şimdi gördüm be annecim 
Meğer doğduğum günün şahitleriymiş aradıklarım 
Dün elimi tutmadıkları için yerli yersiz kızdıklarım 
İyiki o gün tutmamışlar, hayat zaten bayatmış 
Tutsalar belki bugün Fecr-i Ati doğmazmış 

Açsam Şu Yüreğimi, Helak İnan Melal Bahçesinde Bul Ruhumu 
Ne Aşk Kaldı Ne Dost Nede Sıkılacak Bir Mermi Hayat Pusu


Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder