Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

13 Temmuz 2016 Çarşamba

Fecr-i Ati - Bir Derdin Demi Şarkı Sözü


Fecr-i Ati - Bir Derdin Demi Şarkı Sözü



Zuhur gecikti nedendir, giz oldu tercihin 
Hudutlarına dayandım perim, Hala gelmedin 
Ey aşk mırıltısı yine mi habersizce geldin sen 
ve Neden hala misafirimsin, 
Yetmedimi benliğim 
Oysa hesabımızı görüp kapatmıştık defteri 
Tembel bir öğrencinin müsvettesinden beterdin 
Karanlığınla bezediğin o soyut virajlarda "Ben" 
O büyük dertlerinde ağladığı bir derdin demiydim. 
Kah bir mektubum tablolarına sıkıştırılmış, 
Kah bir mecnunum el dillerine dolandırılmış, 
Kah masallarında bir kahramandım fırlatılmış, 
Kah düşlerine kulaç atma uğraşında bir aşık. 
Dallarına ayrık iki seçenek koydun da geldin 
Biri büyük hayallerden çıkartılmış, Biriyse 
küçük bir dünyaya eklenmiş Huzurdu sundugun 
ve en zayıf noktamdı h elal olsun A şk yine de vurdun 


Çık zemherisinden Bak! 
İnce bir güneş ısıtır ığıl ığıl 
Yağmurun ardı şu renklere sarıl... 

Yanmasaydı mumum, ışırmıydı gözbebeklerin, 
Karanlık bir mahzende nasıl bulurdum ben seni, 
Aklım aşkı yitirmiş, gönlüm usanmışken, 
Nasıl olur da izini sürerdim hazine-i kalbînin, 
Olmasaydım mu'temed, ısınmazdı ellerin, 
Güvensiz bir bende hasıl olurmuydu hislerin, 
Mezesi ben olmuşken aşkın fasıl muhabbetlerine 
Nasıl olur da şu hicranı terkederdim haline... 
Hücrelerse aşk-ı diyar meylederim kendime 
Zerk ederim dilime düşen neyse çıktığı yere 
Sığınırım benden firar eden ruhum gölgesine 
Kör şu kalemin ucunu açar da yazarım yüreğime 
En güvendiğimdir vicdan, en büyük sırdaşım gönül 
Neylesen de çer çöpün içinde bulunmaz bu gömü 
Varsa sadakatim burda gülüm, zaman bugün 
Gel de çıkayım acının öyküsünden, renklensin gökyüzüm
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder