Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

12 Temmuz 2016 Salı

Cihan Yıldız Dut Ağacı Boyunca Şarkı Sözleri


 Cihan Yıldız Dut Ağacı Boyunca Şarkı Sözleri



Dut ağacı boyunca
Dut yemedim doyunca
Yari halvette gördüm
Sarılmadım doyunca

Benim balam kime neyler
Körpe balam kime neyler
Beni balam aybalam
Körpe balam aybalam

Beni balam aybalam
Ay can ay can
Körpe balam aybalam

Yürüdüm yavaş yavaş
Ayağıma deydi taş
Senden bana yar olmaz
Gel olah bacı gardaş

Benim balam kime neyler
Körpe balam kime neyler
Beni balam aybalam
Körpe balam aybalam

Beni balam aybalam
Ay can ay can
Körpe balam aybalam


Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder