Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

13 Temmuz 2016 Çarşamba

Fecr-i Ati - Anlaşmak Zor Şarkı Sözü


Fecr-i Ati - Anlaşmak Zor Şarkı Sözü



Boş yere karalama kof beyin, Ben master flow leyn 
Koş terin akıt ecik gel bree... 
Fark attım tarzınıza, mars oldu tarz 
Aklın Al Kaldır Omuz Altı(Na)Mele Adımı 
Bu Tay Doru Kızıl Vücut Kara Uzul, 
Yakar Hasmane Dokunuşta Her Pozu 
Battle Keranesinde Fiktiğimin Toplumu 
Tip Tipe Kaymış Yok Bir Yıldızı Bu Hiphop'un 
Bir Klip, Bir Flip, Bir Trip Doğdu Hit İtleri 
Kariyer hedefleri, biraz ot biraz kari 
Toplamışlar arkalarına sağılmalık veletleri 
Kesip kesip fitikleri soydunuz lan gençleri 
Sömürmüşlük ülkesinde dem vurup da sömürgeye kaç sene 
Bulaşmaksa kalbe darağacıyla, "Ranttır özü" 
Sözüm meclisin riyakar tümcelerine 
Amaç öldürmek değil kendini, sömürmek ölesiye 

Özü katletmek kolay 
Benzere farkı tanıtmak zor 
Sözü pisletmek kolay 
Anlatmak değil anlaşmak zor 

Doğru sözün vardır hükmü olmasa da reklam 
Saygıyla yükselişlerde adaylar kaypak 
Lafın belini kırmadıkça kavramıcak ortam 
Kotarmak zor olucak sonuçta olcak mı olcak 
Cesaretten bahsedenler sevmiyor cesareti 
Sevgi göstermek isterse hisseder esareti 
Düzen bozulcak kaygısıyla unuturlar areti 
Tebrik dillerinde teşbihinde firar reti... 
Mahareti mahalli, ahal ilimli beyni 
Hali vakti yerli yerinde fakir edebiyatında fendi 
Çelişki surlarında nöbetci dikti hayalleri 
Böylesi bozukları harcamak için direndim... 
Şiddetsiz bir yaşam vaadedilse de inanmam 
Her gün aynı ring'de döğüşürüm yüzüm kan-revan 
Hiddetimle birlik oldum yürüyorum "an" pusulam 
Izdırabım tecrübemdir, kaçın ataklarımdan...
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder