Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

13 Temmuz 2016 Çarşamba

Fecr-i Ati - Engeller Şarkı Sözü


Fecr-i Ati - Engeller Şarkı Sözü



1 Seçim, 2 Hasım, 1'isi Kaygan, 1'i Hasır 
Bilen varsa saklasın, Fecr-i Dilde Kapalı Bugün 
Aynasın... 
-Kim mi? 
Dinleyen Sensen İşte Şimdi Ben Ne Dersem 
Senden Olanı Kattım Katkısız.... 
Vakit Geçmez Kaygısız, Devirdaimdayım Amansız 
Çalış Sıkılmaksızın da, Acele İşten Çıkan Karsız 
Sen Enayi O Hakk'sız, Yetti Gayrı 
Bende Gamsız, Gaddar Olmak İstedim, 
Gâfirimsin Ya Rab... 
Şeref Yoksununda Kurum Bağlamışsa Menteşe 
Kompresörle Bassanız da Beyni Almaz Oksijen, 
Buna Binaen, 
Kayıt Tutmak Lazım İnceden 
Vakit Geldi mi, 
O Gün Hoplatırsın "Muhteşem".. 
Çürükçül Bir Dünya, Büzüşmüş Bir Ortam, 
Mutasyon Bir Yaşam, Küreksiz Bir Kayık, 
Dümensiz Bir Gemideyiz 
Çoluk Çocuk Kalmadı, Herkes Ana Baba 
Yiyen Yiyene Hakkı, Elbet Sûr'u İşitiriz... 

Her velede cevabım var, 
Ama susarım, almasın bedduamı 
Sert hecede mecalim var, 
Ama dursunlar, pir gelir zamanım... 

Özüm Kalsın İçimde, Görmezsen Görme Kütük 
Verimsiz Bir Topraktaydı Kökün, Hala Kerestesin 
Hiç Soruşturma Diss Değil, İnsanoğlu Ne İşteyim, 
Ne İçtiğim Sorun Değil, Kafam Neden Bu Haldeyim... 
Her Engelin Dibinde Bak Açıldı Kapım Yine 
Yarabbim Yürü Dediyse, Alayınız Toplu İğne 
Demirden Korksaydı Bünyem, Sağardınız Her Hecede 
Siftinirdim Hesapların Detayına, Çekerdim Kopya 
Top Kakül Yetmemiş Yüzün Örtmeye Be Gülüm 
Herkesin Bir Derdi Varmış Bilmeden de Ötme Gülüm 
Yargının Önlüsünden Bıktım Be 
Tohumunu Ekmediğim Olayların Girdabında Yaşayan Ölüyüm 
Anti-Depresan mı Derdi Yükleyen Kendine ki Luzüm Olsun 
Bırak Dolsun İçin Boş Olmaktan İyidir 
İyi Denen Nedir Desen, Bence Pekte İyi Değil 
Lakin Kötüyle Kötü Olmaktansa, Engelleri Yeğlerim...


Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder