Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

13 Temmuz 2016 Çarşamba

03 Mustafa - Kırılsın Ellerim Şarkı Sözü


03 Mustafa - Kırılsın Ellerim Şarkı Sözü
Kirilsin ellerim neye yariyor 
Gencligim gidiyor tutamiyorum 
Tanrim bana vermis yorgun ayaklar 
Bahtimin pesinden kosamiyorum 


Ne zaman bitecek tanrim bu azap 
Yarini olmayan gunlere kaldim 
Dunyami ben yiktim kendi elimle 
Askima bir yuva kuramiyorum 


Simdi ne dertliyim nede bahtiyar 
Yasim genc olsada gonlum ihtiyar 
Bir ask icin ben bak diyar diyar 
Ecelin pesinden kosar giderim 


Ne zaman bitecek tanrim bu azap 
Yarini olmayan gunlere kaldim 
Dunyami ben yiktim kendi elimle 
Askima bir yuva kuramiyorum..
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder