Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

13 Temmuz 2016 Çarşamba

Radansa – Biri Gerçeği Söylesin (ft. Erdi) Şarkı Sözleri


Radansa – Biri Gerçeği Söylesin (ft. Erdi) Şarkı Sözleri


Erdi:
Güneşsiz bir güne uyandım
Tepeden tırnağa hastayım
Kalkmayı denedim ama
Yüzüm gözüm darmadağın
Kelebek ömrü kadar kısa yaşam
Kalbin bitirdi herşeyi
Zaman öldürdü beni
Radansa:
Zaman bitirdi bak herşeyi
Kalanda gidende sevende yalan
Herşeyi kaybedip elinde kalan
Kimi göremedi beni kimiside zarar verdi
Biri gerçeği versin
Ya da kafamın içine bakmayı dene
Karanlıkta yalnızlık gibi yaşamak
Sen çıksanda inatla bitmez basamak
Her gün dibe batarak,
Bilemezsin gerçeği kaçarak
Aşk olmuyor paraları saçarak
Ya da yanlışı doğrudan sayarak
Güneşe perde çekip içine derdi
Kimi kendi derdini san her bi yerde
Beni sevme gelme sakın yalanlarla
Yaşamayı becerdim kalanlarla
Hastayım herkes gibi gün başlar
Biter mi bilmem tüm bu telaşlar?
Herkes kendiyle savaşta
Gerçek değil hep yalan revaşta
Kimi ister para kimi huzur
Kimi şansı yaverse yolu bulur
Biri söylese yanlışı yalan olur
Biri yolun en başında dibe vurur
Yine yalnızlık herşeyden vazgeçtim
Herkesten kaçmak ya da gerçekten bakmak
Zor dimi? (yeah zor dimi?)
Nakarat x2 (Erdi):
Kalbin bitirdi herşeyi
Zaman öldürdü beni
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder