Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

19 Temmuz 2016 Salı

Ayşegül Aldinç & Eflatun Seni Sevmek Var Ya Şarkı Sözleri


Ayşegül Aldinç & Eflatun Seni Sevmek Var Ya Şarkı Sözleri




Senin sevmek var ya seni sevmek
Sanki bir şişe gökyüzü içmek gibiydi
Hala kendime gelemedim
Senin sevmek var ya seni sevmek

Sanki bir şişe gökyüzü içmek gibiydi
Hala kendimi bulamadım


O gün bugün ben
Kendimde kayıplara karıştım

O gün bugün ben
Gözlerinde körkütük ayık kaldım
Oturdum günlerce belki de yüzlerce
Düşündüm taşındım yalvardım biçare

Sanki seni değil bir bulutu sevdim
Bu yüzden yıllardır sırılsıklam kalbim
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder