Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

13 Temmuz 2016 Çarşamba

Oğuz Esen - Gel Artık Barışalım Şarkı Sözü


Oğuz Esen - Gel Artık Barışalım Şarkı Sözü



Akıp giden ömrümü sana hasret yaşıyorum 
şunu bil sana hep muhtacım 
nefesim senin için her yola koşarım 
askımıza engel olanı ben boşarım 
şaka de bu yaşanılan her olayada 
yüzümü de güldür benim eşsiz meleğim sensin 
yemin olsun sana bu sözlerim 
benim olsun yine menekşe gözlerin 
beni vede seni beter eden her nedenine razıyım 
sen yeterki gel ol benim 
kardeşim sözünü etme ben seninle doğmuşum 
malesef biz ayrıyız gelmesen ben ölmüşüm 
aşkımız var olansa söyle kanımı donduran ne 
bekledim gelmedin söyle kalbi solduran ne 
yanlızım ben yanlışım 
dört duvar mı hep yandaşım 
ağladım ben hergece kalemim oldu sırdaşım 
akıllara zarar ayrılık yorar 
tadı tuzu kalmadı hiç Erol'unun 
bu yol uzun olsada sanma yorulurum 
geleceğim ol, hadi SENİ SEVİYORUM 

Sensiz hiç yapamam ben 
içimdeki ateşsin sen 
hiç aklımdan cıkmıyor ki 
sevgilim sözlerin 
o güzel gozlerin 

Bir bakışına köleyim ben bebeğim 
sadece sen ah bir görebilsen 
neydi seni bana beni de sana küstüren 
ölümsüz askımı bi gecede bitiren 
beni bana bırakıp çekipte gittin 
geride kalan eseri hiç düşünmedin 
yalanmış anladım 
halime ağladım 
hıçkırırken bile sana muhtaçtım 
gözümün önüne geldi yine gözlerin 
nerdesin bebeğim deli gibi özledim 
bak sus hele beni bi dinle 
sakın ola kalbini bi güzele verme 
sebebim olursun bu hareketinle 
basarım neşteri inanki bileğime 
sevgilim hadi son bikez daha dene 
koy elini benim için o ufacık kalbine 
insafa gelde hadi beni üzme 
olmadı sensiz yapamadım işte 
gözüne tenine saçının bir teline 
mecburum bebeğim hadi bana gel be 

İçimden söküp atamam 
başkasına asla bakamam 
sevdadan yana sansım yok 
sevgilim dön bana 
ölürüm ugruna 

Aşkım, sadece sen sadece sen bebegim 
birtanem, duysesimi ne olur can tanem 
herşeyim, deli gibi bagladım askımı ben sana 
inadı bırak hadi yeniden dön bana 
bide bile bilsen içimdeki sevgimi 
sen sebep oldun bitirdim kendimi 
son dilegim allahtan 
baslayalım en bastan 
bosa geciyor hep zaman 
dayanamıyorum askım 
gel artık barısalım
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder