Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

15 Temmuz 2016 Cuma

Levent Özer - Yılgın Şarkı Sözü


Levent Özer - Yılgın Şarkı Sözü



Dışarda bir dünya hep bana bilenen 
Gözü hep yukarılarda hep başıma gelen 
Biraz da şanssızlık biraz da kader 
Dışardaki dünya içinde bir ben 

Seni yılgın seni şaşkın bana sordun mu 
Bu halim neden bu halim neden 

Biz hep birşeyleri bekleyip durduk 
Türlü türlü isimler lakaplar uydurduk 
Bir yol çizildi aslına uymayan 
Dünyayı sevecektik kendimizi unuttuk 

Söylesem kızarsın hiç sana söylemem 
Dokunursam ağlarsın hep başıma gelen 
Hem azıcık hoyratken biraz çekingen 
Söylesem kızarsın hiç sana söylemem 

Seni yılgın seni şaşkın bana sordun mu 
Bu halim neden bu halim neden 

Anlamamazlıktan geldik bu saçma oyunu 
Kartlar birer birer kendini unutturdu 
Aldanıp durduk savrulup durduk 
Bekleyip durduk bekleyip durduk
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder