Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

13 Temmuz 2016 Çarşamba

Karlos & Yaren Yanarım Şarkı Sözü


Karlos & Yaren Yanarım Şarkı Sözü


Sen Bana Aklımla Başım
Arasındaki Mesafe Kadar Yakınsın
Sen Bana Aklımda Başım
Arasındaki Mesafe Kadar Da Uzaksın
Sen Bana Haramsın Tövbe Tutmaz
İflah Olmazsın Sen Asla
Sen Benim Kanayan Yaramsın
Kabuk Bağlamazsın Kanarsın
Kanarım Kanarım Kanarım
Ateşlere Yürürüm Yanarım
Kül Olurum Savrulup
Denize Yağmurlara
Karışıp Yağarım
Yanarım Yanarım Ateşlere Yürürüm
Www.YeniSarkiSozleri.Org Şarkı Sözleri
Yanarım Kül Olurum Savrulup Denize
Yağmurlara Karışıp Yağarım
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder