Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

13 Temmuz 2016 Çarşamba

03 Mustafa - Kıyametimdi Şarkı Sözü


03 Mustafa - Kıyametimdi  Şarkı Sözü



03 mustafa** 
kalbime bir acı doldu yine deli 
sevdiğimi özledim ama yok ki 
sardım acı acı hasretini yine 
kestim ümidi yine vefasız aşktan 
bir sigara daha yaktım içiyorum 
eski resimlerin elimde 
her nefesi sana her nefesi bana 
duman duman efkarım var 

**mekansız** 
o kadar güzeldi bütün bu anılar 
doymadım sana yürekte sancılar 
unutmadım ben senle maziyi 
kavuşurum diye beklerim seni 
bir ihtimal varmı söyle sevgilim 
kor gibi yakar sensizlik içimi 
alın yazımdın böyle bitermi 
bitmesin aşkım nolur dön geri 
özlemin sardı dört bir yanımı 
dayanacak gücüm inan ki kalmadı 
resimlerine ben bakıpta yandım 
ağlar oldu benim gözyaşlarım 
sensiz kaldım ben bilemedim 
anlatamadım kimselere derdimi 
sorun neydi asla çözemedim 
gideceğin günü ben düşünemedim 
dalında kuruyan yapraklar gibi 
virane oldum soldurdun beni 
teselli aradım kadehler tükendi 
bu gece böyleyim sildim herşeyi 
unutamıyorum güzel günleri 
vazgecemiyorum özledim seni 
seninle olan her derde razıyım 
tut ellerimi gel bırakma aşkım 
çok şey mi istedim yar senden 
biraz mutluluk içimden gelen 
yanlış anlama yokki bir sitem 
zaman geçsede seni bekleyecem 
herdem keder oldu benim sırdaşım 
yalnız kalınca beni anacaksın 
ayrıldık diye belki yanarsın 
bitirdin aşkımı zalimdir adın 

**03 mustafa** 
sanki suratıma çarptı kaderimi 
sevgi dediyişi ihanetiydi 
oysa bilemedi bende değerini 
gittiği gün kıyametimdi
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder