Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

13 Temmuz 2016 Çarşamba

Fecr-i Ati - Dil-dade Şarkı Sözü


Fecr-i Ati - Dil-dade Şarkı Sözü



Kapını çaldım haydi aç, 
Gönül, gel Fecr-i muhabbetine muhtaç 
Kulun meyli kor bugün... 
Zorun derdi ben bugün, Dün de vardı derdi, 
Vardı ondan önce de, Hezimetim ben bugün... 
Bir saflık çöktü dolandıkça derdin eteğine 
Bir mazlum oldum eski ben kayıp gitti ellerimden 
Ne çektim gözlerinden, duam aldı iplerinden 
Karanlığından, gölgesinden korkar oldum kemlerin 
Dilek tuttum göz kapaklarıma nöbetten önce 
Olursa diye bir de adak niyetlendim 
Dedim ki: 
"Yapacaklarımı yaptığıma inandığım gün al nefesimi" 
Al ki zirvesinde bölünsün benliğim... 
Az çok anlayınca farkı, aynı düştü merakım 
Misafirim helaktı, düşündükçe düştük ayrı 
Düştü gayrı tüm çıkarlar çöplüğünde riyanın 
Gözlerim takibinde şimdi yakınlaşan zamanın 

Dilbestedir Ahengine Fikrim, İzini Sürebilenin İşittiği SesinSen Namelere Meşakati Sar, 
-Ben Dildadesiyim Böylesi Derdin... 

Aşk Dediğin Kül Olsa da Kalır Derinde Bir Yerde 
Neden Yer Etti o Halde, Neden Fecr-i'den Şüphe 
Derman Aradım Her Kelimede Nükseden Nöbetlerime 
Lakin Dilime Değemez Her Zaman Taktım Bir Filtre 
Acımın Acısı Vurdu Kilidi Öyle Suskunum Bu Yüzden 
Bir Çekincem mi Var Sanarsın Elden? 
Derincemde Gömülü Onca İskelet Durur da Faydasız 
Amma Bir İşaret Lazım Olur Elimden... 
Şarkılar Var Ömürlük, Şarkılar Var Bir Günlük 
Bir de Öyle Şarkılar Var ki, Ağlar Gökyüzü, 
Yangın Alır Yer Yüzü, İçini Karartır Ön Sözüm 
Anlamak Bir Lüks Olmuşken, Aklım Oldu Kör Kütük 
Çok Konuşmam Artık, Evvelalarım Çoğunluk 
Elvedalarımda Artış, Düşünmem Artık 
Sanatsa Bahis, Elinden Hakedenin 
Laçkaysa Düzen, Kopsun İncelen Yerinden...
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder