Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

13 Temmuz 2016 Çarşamba

Fecr-i Ati - Benliğim Eğil Şarkı Sözü


Fecr-i Ati - Benliğim Eğil Şarkı Sözü



Harabe bir evvelin final perdesiydim, lakin büyüdüm ortalıkta 
Çehresiz ne denli meydanım ki varlığım bilinmez 
- Final Etkisiz.. 
Çünkü dünya adaletsiz, çünkü kifayetsiz... 
İnanma adalet pas geçer garibi, 
-Kasvetim... 
Alıştım gerçi artık kara gözlerim 
Çıkmak isterken güne sürgün yerim 
Güneşe hasretim... 
Sürünmekse ab-ı hayat hakkın, mükafattır ölmek 
Düğüm çözülmezse ipi kesmen gerek 
Çok gün, çok günah demek 
Gün görmüyorsan gitmen gerek... 
Eşiklerinde ramakların gel-git'ndeyim bugün 
Eksilir bir aklım, zaman hangi zaman döner belki 
Ahdımın rüzgarında açılmışım 
Bir baktım, 
Bir varmışım ufukta 
Bir kayıpmışım... 

Benliğim eğil, şu haline bir bak 
Ne ser'den eser var, ne de kalpte bir ima kalmış 
Vuranlardan, kaçanlardan, riyalardan 
Bir deri bir kemik bir rüya kalmış... 

Ben ki, benliğimde kaybolan bir gezginim 
Yordamını bilmeden dilden içeri girmekten bezginim 
Ezginim, bu yüzden derinlerinde volta atarım ezginin 
ve namelerimde yakaladığım, 
Sönük gençliğim... 
Dileklerime adak verdim kendimi, 
Öyle böyle değil vurgunlarda aştım derdimi 
Bir damla yoktu sahralarda ıslatsaydı dilimi 
Ben de bugün bu denli ağır dilli değildim.. 
Dolandıkça ağına kavrıyorsun hayatı, 
Çıkamadıkça içinden, anlıyorsun atanı 
Didikledikçe olayları, buluyorsun satanları 
Çözdükçe soruları, büyüyorsun ey çocuk.. 
Şimdi öv senle alay edenleri, 
Şimdi oku sırtında saplı hançerlerde yazan isimleri 
Bir halt içinde ego sahilinde bronzlaşırken 
Aç bıraktın altın kafeste güvercini...
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder