Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

15 Temmuz 2016 Cuma

Garip Gönül Şarkı Sözü


Garip Gönül Şarkı Sözü



Garip gönül sevdiğini 
Bulmadı gitti neyleyim 
Kem talihim şu yüzüme 
Gülmedi gitti neyleyim 
Neyleyim yar ah neyleyim 
Bildim bileli böyleyim 
Gamdan hali değil başım 
Zehirdir ekmeğim aşım 
Gözlerimde kanlı yaşım 
Dinmedi gitti neyleyim 
Neyleyim yar ah neyleyim 
Halimi kime söyleyim 
Vefasızmış onun adı 
Dinmez gönlümün feryadı 
Pervane dünyanın tadı 
Kalmadı gitti neyleyim 
Neyleyim yar ah neyleyim 
Bildim bileli böyleyim 
Sürdüm aşk atını gama 
Saldı beni demden deme 
Bahtsızım yâr sevmek neme 
Olmadı gitti neyleyim 
Neyleyim yar ah neyleyim 
Halimi kime söyleyim
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder