Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

13 Temmuz 2016 Çarşamba

Fecr-i Ati - Ağıt Yakar Heceler Şarkı Sözü


Fecr-i Ati - Ağıt Yakar Heceler Şarkı Sözü



NAKARAT 
Yalnızlığıma Deva mı Sandın Gafiri 
Sana Çok Görünür, Tekildir Bana, 
Issızlık Temsili... 
Gören Bir âmayım, Ab-endam Sanki Namahrem 
Ahret Helalime Meylettim, Bırak Ben Buraları Terkettim 


VERSE 1 
Ecelin İpini Çekmek İstedim de, Gücüm Yetmedi 
Yasını Tuttum, Yalnızlığımın Eşiğinde Fecr-i Bekler İken 
Zerd-i Sayfalar Kırılmış Hayaller ile Doldu 
Çırpınırken Masivamın Girdabında Boğulur İken 
Geçerdi Körpe Duygular Kalp Hanından Hazzı 
Değişemezdim Birşeye, Yarıda Kaldı Hepsi 
Şimdi Ciğerlerime Dertten Hariç Uğrayan mı Var 
Harabemde Çığlıklar, Ağıt Yakanlar Var 
Ağıt Yakanlar Değildir ki Ruhlu Bedenli 
Ağızda Dirilirken Canlı, Sessizlikte Yersiz 
Şah Damarda Hissedersin Güzelse Birliği 
Gönülsüzden Çıktıysa Torbalardır Meskeni 
Bilmecemin Cevabı da Ben Misali Dışına Kapalı 
İçine Doğru Huzura Var Bir Çetrefilli Han Kapısı 
Sisle Kaplı Ormanımda Seçmeden Yol Ayrımını 
Söyle Türkümü de Öyle Geç Şu Yollarımdan 


NAKARAT 
Yalnızlığıma Deva mı Sandın Gafiri 
Sana Çok Görünür, Tekildir Bana, 
Issızlık Temsili... 
Gören Bir âmayım, Ab-endam Sanki Namahrem 
Ahret Helalime Meylettim, Bırak Ben Buraları Terkettim 


VERSE2 
Cenneti Bir Nebze Yansıtır Huzurun Yeşilliği 
Güneşin Yakarcasına Ateşinden Alıverir Seni 
Sarılmışcasına Birlik Olmuş Ağaçlar Görüyorum 
Üzerini Öyle Bir Örtüyor ki Anne, Tıpkı Sen Gibi 
İmrenmelisin Ahali, Öylesine Zenginimki Burda 
Hüznü Mutlulukla Tadıyorum, Benliğimden Taşıyorum, Saf Sularda Yüzüyorum 
En Mühimi de Şu İnsan Çöplüğünden Uzak Nefes Alıyorum 
Olmasın Dönüş Bileti Ak Diyardan Kara Diyara 
Bırakamam Seni Be Bırakamam Şu Kızıl Güneşinin Batışını, 
Kirli Ellerin Değmediği Topraklarını 
Yağmur Kokunu İçime Çekerek İzlemeyi Bırakamam 
Kim Kaldı Bak Yanımda Benden Başka Birisi Yok 
Baktığımda Garip Şekilli Aynama Gördüm Ölüyüm, 
Gayrı Ne Olsa Nafile, Gözüm Görse Ben Körüm, 
Peşime Binlerce Kuyruk Taksanızda, Sırrı Gömdüm...
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder