Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

13 Temmuz 2016 Çarşamba

Fecr-i Ati - Boşluk Yerim Değil Şarkı Sözü


Fecr-i Ati - Boşluk Yerim Değil Şarkı Sözü



Camı Kırık Bir Odanın Hayaliyim, Donarım Issız 
Ne Yanan Bi Sobası, Nede Bir Işık Öbeği Var Duvarda 
Uğramaz mı Yahu Yolunu Kaybeden Bir Bahtsız 
Canım Sıkıldı Beklemekten, Birisi Ansın Adımı 
Ayazı Bitmez Buranın, Üşüyorum Desem Duyan Yok 
Dişlerim Takırdıyor Saniyesine, Azarlayan Yok Ulan 
Çok Dertliyim be Arkadaş Diyorum, Sesime Ses Yok 
Bu Boşluk Delirtiyor Adamı, Nereye Düştük Bi Bilsem 
Gözümü İlk Açtığımda Burda Camdan Uçup Gittim 
Çıktığımda Yine Benzer Bir Oda, Herşey Aynı 
Dibini Görmeden Dönmem Dedim, Büyük Laf Etmişim 
Çıktığım Her Odanın Ardı Çıktığımın Aynısı 
Hayallerin de Bir Hayali Varmış Anladım, 
Bu Katmanlar İçinde Başka Bir Tasarımım Yokmuş Meğer 
Her Birisi Birinden Türetilmiş Bir Nesne Gibi 
Her Biri de Birbirinden Ödünç Almış Benliğimi 


NAKARAT 

Bak! Ben Neydim Ne Kaldım, Neyim ki Bedenden Başka 
Sardı Gönül Demi, Geeeel Ahuzarım 
Bu Yangın Başka ! 

Neyse Bugün Gelsin Dayanmaz Kalbim AÇmaz Kapıları 
Geldin-Gittin, Yüreği Hacirdin Lakin Git ! 
Git Ama Gelmemiş Gibi 


Korktuğum Ne Varsa Yüzleşmekten Silip Geçtim 
Şimdi Bu Hali Oluşturan Bendi Bulma Vakti 
Hissiyatına Güven Fecri, Bulursun Türkeri 
Sende Onun Oluşturduğu Bir Nesne Değilmisin Özünde 
Korkupta Yapamadığın Onca Şeyin Hırsı Var Üstünde 
Sıyrılman Gerek Herşeyden Evvel Bu Hırstan, Kurtul 
Boşluğa Bıraktığın Bir Kaç Misafir Var Bu Arada 
Hatırla, Demiştin Ya Birgün, İşte Şimdi Yüzleş 
Bıraktığın Herşeyin Bir İzi Kalır Bilinçte Elbet 
Bu Bilinçle İlerle, Kompleks Döngülerde Gereği Var 
Canını Acıtacak Bir Kaç Hatıra Var ki Eskilerden 
Gücün Yetermi Bilmem Bu Filmi İleri Sarmaya 
Hayallerine Güvenme, Kurgularla Sınırlı 
Boyutlarda Yol Aldıkça Tetikler Izdırabını 
Her Beden de Teşbihidir Ya Dünyanın 
O Halde Bu Dünya Gibi de Küçüktür Kurguların 


NAKARAT 

Bak! Ben Neydim Ne Kaldım, Neyim ki Bedenden Başka 
Sardı Gönül Demi, Geeeel Ahuzarım 
Bu Yangın Başka ! 

Neyse Bugün Gelsin Dayanmaz Kalbim AÇmaz Kapıları 
Geldin-Gittin, Yüreği Hacirdin Lakin Git ! 
Git Ama Gelmemiş Gibi
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder