Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

2 Temmuz 2016 Cumartesi

Whatsapp Durum Yazıları


Whatsapp Durum Yazıları




Verebileceğin en cesurca karar, kalbini ve ruhunu inciten şeyi bırakmandır.
Belki birgün lazım olur diye; kıyıya köşeye biraz mutluluk saklamalıydık…
Öperken koklayan insanın; özlerken burnunun direği sızlar…
Baktım çözülecek gibi değildi, bir düğüm de ben attım.
Hep aynı iklimde gül bana, mevsimi boşver.
bu hayata dikkat et insana alkolün sahtesi insanın kahpesi çarpar.
Özlemek kolay; karşındakine bunu anlatmaya gelince başlıyor mesele.
Ben senin adını bile söyleyemedim ki hiç kimseye.
Bir parçanı başkasına veriyormuşum gibi geldi hep.
Ben ıraklarda suskun bir mevlevi.. Sen ise kalbimin Aşk-ı kıyameti..​
Verdiği umudu geri alan aldığı ahı da güle güle kullansın…
Muhabbet ağına giriş için dokunun.
Na-müsait (Müsait değil)
Whatsapp tavuk durum (Ahh şu İngilizce karakterler.)
What a sap?
Askerdeyim. Sen de gel.
Yazmıyor, hiç ama hiç yazmayacak.
Mütait
Sözün bittiği yerde bekliyorum.
İnsan kör ise güneşin suçu nedir?
Atom fiziğine de profesörlüğü de lanet olsun.
Sen ağlama, akar makyajın.
Çünkü sen çölüme kar oldun.
Saçım şekil, önümden çekil.
Bonibon, bonibon çantada cepte bonibon.
Müzik ruhun gıdasıdır. Karnınızı doyurun gençler.
Olduğu kadar, olmadığı kader.
Son laf bükücü.
Bizim şiir olduğumuz kalbe, kimse şair olamaz.
Buraya yazmak da moda oldu.
Mai kadar kalbimdeki yerin.
Where is your mind?
Yazana yazarım.
Enektarlar goltuğun altında galık, Beni Ara!
Durumum çok iyi şükür.
Same Shit, Different Day.
Buralar bir zamanlar hep tarlaydı.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder