Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

6 Aralık 2016 Salı

Beta - O.s.o.n.p.a.n.ç Şarkı Sözü


Beta - O.s.o.n.p.a.n.ç Şarkı Sözü



Altyapıda Hopsin 
O.S.O.N.P.A.N.Ç 
Beta Berk Bayındır 
Oğuz Solmaz Online Nevişahsınamünhasır Punch Adlı New Çalışma 
Önemli bi şarkı değil aslında 
Herkesin tanıdığı biri diil ama 
Onu adı Oğuz Solmaz, nam-ı diğer Flowart 
İşin yediğin kaba sıçmak ve blow job 
Sonun n'olcak beynin zorla 
Gerçi o' kafayla zor lan 'üstelik çok daha” 
Dövsem de olmaz ona sövsem de olmaz 
Benim gölgemde olcak hep ölmesse şimdi 
Gözlemle çözdüm onu sözlerle boğcam 
Elim ensende olcak ben önden diyim de 
Önlemlerle yine bölgendeyken bile 
Söylencen kendine ölmessem iyi diye 
Ölsen gitsen de özlenmessin be (be) 
Can güvenliğine önlem ver derim. 
Konu hiphopsa en baştan yenik 
Başladın maça Rapin membağına gelip 
Anca bu kadar öğrendin en fazla garip 
Siktir git gelme ben Mevlana değilim 
İsmin Edım olsa bile sana adam demem Flowart 
Kaldı ki sana adamlığı sorucam he? 
Adı Flowart'tı haberi yoktu flowdan 
Zaten iki sene evvel varamadık sonuca 
Hastanede bolca Zyprexa, Prozak 
Haplardan boğulcam manyak doktorlar 
Nostradamus ve Napolyon Bonapart, 
Amatemde yok mal Bakırköy'de var 
Zaar beni tanıyamamışın koçum bak 
Yalan dolan konuşma. Geldiğin yeri unutma 
Ee derdin ne ki senin peki bizim ekip tekin 
Beta'nın Berk'in backi diyebilir piyasada sonuçta 
Boşuna yorulma, kızgın boğa bile kolezyumla boğuşmaz 
Aklından zorun var
Kafanda sorunlar, husumet öyle durduk yere oluşmaz 
Demek ki bi olay var. 
Hiç göremedim bu ibnenin uçkurunu tuttuğunu 
Bulduğunu düdüklemek düşüncesi musluğunu 
Kesmeye geldim sübyancı unuttun mu? 
Eski kaşar sevgilimi destursuz mutluluk 
Klibinde mezdeke yapmıştın.. 
Boka batmıştın kendine bi tokat atmalıydın 
Genişsin esneme yapmıştın 
Sona varmıştın lezbiyen olup toka takmalıydın 
Şerefsizliğe alışığım elbette 
Videoyu sayemde tanıştığın şirketle 
Çektin de çalıştın birlikte. 
Ben çekmedim diye mi niye ve bu ne cüret be!! 
Türk Rapte, yerin yok deneme daha 
Sana demedim kızım gelinim sana 
Sami seni arayınca nerden çıktı baban? 
Sen kaşındın bakın Ciguli diyen cigilipafa 
Pili bitik biri gibi iki kişilikli gibi 
Pipi tipitip gibi sik-tir-git 
Dili sivri diildi ki ikileSayemde ilk defa konsere çıktı. 
Back vokalim diye headline yaptım 
Tüm emeklerim benim tabi boşa çıktı 
Koca kafasına onun&çekip headshot yaptım 
Karşılık istemedim, bu yardımdı 
Seni uyardım da, uyandın mı? 
Featlerini, beatlerini, kliplerini ayarladım 
Bana öyle konuşurken utanmadın mı? 
İnsaf be oğlum? Nası vicdansız oldun? 
Denize iyilikler attım da noldu? 
Yayınının yapımının imzası ben de 
Mazinde yok muyum? İmkansız oğlum! 
Bi' daha da nolur çıkarma ustalara dil 
Edebinle adabınla susmasını bil 
Bi diss attın şimdi durmalısın piç 
Kinimin yarısını kusmadığımı bil.
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder