Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

31 Aralık 2016 Cumartesi

Emre Baransel - 34. Senfoni Şarkı Sözü


Emre Baransel - 34. Senfoni Şarkı Sözü

1. Verse: 

Ders al, 34. Senfoni ey fan! 
Çal benden nefret etse de kankan 
İnadına ipi kes ve bin atıma 
Adıma derler Baransel yaz bilinç altına 
Demiri erittim suyla be kanka 
Artık düşmez bu isim yüzümden yapıştırdım kanımla 
Uyuşmaz benim bi anım bi anımla 
Hayal meyal hatırlarım eski beni bi anımla 
Anın önemi yok nokta, koymam ben şokta 
Kalırlar fırlattığım her okta 
Robin Hood yazar, bağırırlar; 
�Emre noolur kulaklarımı kurtar gel her pazar� 
Ormanın kitabından alıntı yazdıklarım 
Atomlarını çarpıştıp evrim teorisi 
Çökertir azdıklarında tam da 
Esinlendim sudan sen mundarsan kanka! 

Nakarat: 

E ve de M ve de R ve de E 
Sonra Baransel! eller havaya hadi! 
Her meteoru bu metafor çözer! 
İsmi Baransel! Eller nerde hani? 
Vouv vouv! Eller havaya hadii! 
Vouv vouv! Eller nerde hani! 
Bapbabılubap bap bı lap bap 
Şimdi ses ver! Heeeeyy! 

2. Verse 

Analitik bi ağzı pek ben
Gömerim kendimle eğer sır verirsen 
Kemirsem, yesem de kendimi böyle bu 
Değişmez şöyle dur, haybeye olmaz delirsem 
Canımı buruşturup atarım bi kenara 
Rüyalarımda ilham gelir sefil kulaklarıma 
Minyatür karikatür yüzüme 
Okkalı tokadıyla hasret birini büyütür! 
Davetsizim o maskeli baloya 
Çünkü yalanlarım bile çok has gelir oraya 
Yazmasınlar diye tutuştururum ellerimi 
her gece, tehdit ederim harflerimi 
Bırakırım ıssız tepelere ama nafile 
Dizilirler izinsiz senkronize 
İdama götürürler dilimi, 
Hep söylediğim için doğru bildiğimi 
Çift karakterli demek değil 2 yüzlü 
2 yüzlülüğe cinnetle lanet okuyan benim çünkü 
�Bu 1 numara bu herşeyden ötede� 
Dersem eğer kanma sözüme bu sadece 
Obsesif kafadan saçmalıklar 
Sınırlı odalarda sınırsız rüyalar 
�Kamasutra öğret bana Emre� 
Kezbansın reankarnasyon geçir de gel öyle! 
Tatlı dil ve yılan, ikisinden de haz edemedim 
Bi türlü olduğum gibiyim inan! 
Sorma artık derdimi anla! 
Lalaalalalalaaaaaaa 

Haha! Yeah! Kadıköy Acil ses ver! 
İstanbul ses ver! 
Türkçe rap! Ses ver! 
Emre Baransel! 2010! Hah! Bu Suyun Masalı! 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder