Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Raziel - Muhafız Ordusu Şarkı Sözü


Raziel - Muhafız Ordusu Şarkı Sözü

muhafız ordusu 
ben hayaller arasında kaybolan beden miyim? 
savaşlar ortasında kalmış yokolan düşünceyim 
sözler anlamaz dilimden tekler kalbimin atışı 
her viranda boş yere çabalayan ceset miyim? 

söyle ademoğlu savaşır her durumda yapışır 
anlamaz dilimden sataşır evvele ve belki aldanır 
gözler alaca bakışlarla sızlanır bu anlanır 
ve ağlanır ki boş yere bu şeytan oyunu çıkarır 

dilimde tüy mü kalmış söyleyeyim 
içimi dışıma vurup ben önleyeyim 
olanları nerde gerçeğin yalanları 
bu anları yokettim sildim beynimden 
bu elden gelse tümüne bir kurşun da benden 

sus şimdi sessiz ol zamanı gel bir dinle anla 
east cost respect faruva gerisini salla 
ruhum orda bedenim yolcu kalbimin rotası doğu 
lyriclerimde taş arama hedefler sana doğru 

maruz olacak her beden yalanla korunan geçmişe 
bu muhafız ordusuyla savunulan hakikatin de 
yamanacaktır ihaneti ve maskelenmiş yüzlerinde 
bozulacaktır herbiri ve çoğalacaktır kuvveti 

maruz olacak her beden yalanla korunan geçmişe 
razielin elinde puslu kimlik lyric asan mezar kazar 
vekaletinde karabasan yazar bu yaş başında aş 
her trackleri mozole mirach 

kral yok yolumsa çok çorak fidanda su özünde yolcu raziel 
ateşlesen ki mazi olacak kabusun bir umut yürür elinde 
yok kalem sözünde melek kederli yüzünde yokki feri 

bir kuşamlık yaşam zamanlık hedef karanlık değişir anlık
onca yoldaş onca proje kalınır ortada netice yazık 
kanlı tablolarda resmet kendini odamda asılı nicesi fani 
tek silah elinde merkezinde dar bir dünya 
tonla kimlik çöpte insan kabir hayatta ölüm 
karanlık bastığında anlatırdı ruhunu 
varlık anlamında saklı gerçek yokluk ortada 

maruz olacak her beden yalanla korunan geçmişe 
bu muhafız ordusuyla savunulan hakikatin de 
yamanacaktır ihaneti ve maskelenmiş yüzlerinde 
bozulacaktır herbiri ve çoğalacaktır kuvveti 

zorla borca hükmedilmiş arzularla kolpa oldun 
zorba doğdun evreneyse maruz oldun 
kararan evreninde figüran olduğun güneşi sildi ademoğlun 
maruz olduğun kurallarınla manzaranda soldun 

hakkı talep ederken ruhum gülüşüm yaşama toy görüldü 
bu bir çekimlik nefesim çok görüldü bir dönemlik ömrü 
söndüm küllerimden doğdum gördüm yaşamı ağladım 
süzüldüm kaleme derdi çattım kindi kalpte varolan 

yalan zamanla son bulan zararın anısı kaybolan 
yarında saklı hatıram odamda tablolarla anlatır hikayeni 
ve bende yürekte görünen mülteci 
zaman asıl savaş riya barış çektim miğferi 
hedefi ileri alacak ittifak karı düşünen her ahmak 
yolu garibe us harabe harbe dahil ahir aşka gafil 
ruhum sakıncalı piyade çözümü bulacakğım ben elbet 
sonsuz kelimelerle 

maruz olacak her beden yalanla korunan geçmişe 
bu muhafız ordusuyla savunulan hakikatin de 
yamanacaktır ihaneti ve maskelenmiş yüzlerinde 
bozulacaktır herbiri ve çoğalacaktır kuvveti 
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder