Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Rahdan - Bekleriz Şarkı Sözü


Rahdan - Bekleriz Şarkı Sözü

[Sansar Salvo] 

Yamaca Gel Bir Moruk Salvodan Öğüt 
Sansar Yıkılmaz Ağaç Meşe Yada Söğüt 
Gereksiz Hamleler Sonunda Hatalı Çıkacaksın 
Dik Penise Yan Oturup Donacaksın 
Sesim Duyulsun Undergroundda 
Underground Yeter Bana 
Muharebemin Meydanı Burası Yani Kerbela 
Kara Veba Bu Rap Alkadrazdan Çıksın Albüm 
İzlediğim Bu Piyasada Kalleşliği Gördüm 
Bir İki Kurşunum Olmasın Bir İki Kuruşum Olsun 
Sansar İnsan Olmasın Tek Kişilik Oluşum Olsun 
Bir İşim Olsun Bir Aşım Birde Yoldaşım 
Bir Eşim Olsun Bu Rap Başımı Almışım 
Sansar Salvo Adıyla Yazılsın Mezar Taşım 
Kankalara Gerek Yok Rap Bir Sırdaşım 
Bilinçsizce Yaratılan Eylemler Hata 
Senin Kaderde Yazılıdır Geride Kalanı Salla 

[Nakarat - Sansar Salvo] 

Bu Rap Irza Tecavüz Düşmanlarsa Hamile 
Underground Partilerde Bak Şu Kamile 
Tüm Trackler Yüreğine Bu Trackse Beynine
Kadıköyümdeyim Ben Beklerim Rap Harbine 

[Rahdan Vandal] 

Mahallende Kralsın Ormanda Aslan Kral 
Dinle Beni Moruk Kalleş Sensin Dibe Dal 
Yıkılmaz Bu Taht Salvo Artı Vandal 
Tamamen Kara Baht Partilerde Kal 
Kendi Kendine Grup Kur Dünkü Kolpaya Teklif 
Sanki Rapte General Tayfalara İstif 
Kelimelerinde Yok Anlam Tayfam Alemi Salladı 
Önümde Süt Dökmüş Kedi Netteyse Dayı 
İstanbul Yıktı Tahtı Rapte Alcadrazsa En Önde 
Nam-ı Diğer Vandal Sansar Tırs Bu Rapten İyi Dinle 
Cümlelerini Yıkarım Hevesiniyse Kırarım 
Dostum Haddini Bil Gözlerini Oyarım 
Hükmeden Biziz Yeraltına Sense İzimizdensin 
Tren Durmadan İndi Sanki OtuzBeşdensin 
Biraz Dikkat Et İt Undergroundda Herkes Komada 
Soundlara Şöyle Bir Bak Yıkılmaz Bu Tayfa 

[Nakarat - Sansar Salvo] 

Bu Rap Irza Tecavüz Düşmanlarsa Hamile 
Underground Partilerde Bak Şu Kamile 
Tüm Trackler Yüreğine Bu Trackse Beynine 
Kadıköyümdeyim Ben Beklerim Rap Harbine
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder