Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Yeis Sensura - We All Mortal Şarkı Sözü


Yeis Sensura - We All Mortal Şarkı Sözü

1.Verse: (Kef) 

3 stages, 3 days, 1 day to get burned 
3 pages, 3 ways, dont wait for your turn 
1st stage is 1st page white color turn red 
He's called the Angel of death no matter whuts your cred 
3 minutes like years that moments call the big thirst 
Mouth dry, wanna go somebody you gotta meet first 
Stuffs you gotta see hell you see's evergreen curse 
U'll burn ... tell me if you ever seen worse 
The Angel's swaying his wings of gold 
His name is Azra'il and he'll take your soul 
You wanna wake up run but your legs wont letchu 
They dead already fractured by him, he came to getchu 
Can you see the clouds nah but the sky's wide open 
3 minutes watch it go dark like its platinum token 
You had coins pile up, now you have em broken 
Yeis Sensura feat Kef mortals message spoken 

Nakarat: 

Beni bil sessiz kalamadım anne 
Perilerim evimin önüne gelir her gün 
Amacına uygun olamadı belki
Vuramadım hançeri kalbine sahi 


2.Verse: (Yeis Sensura) 

Nazım Hikmet Ran gibi anlamayın lan beni 
Geçer gider vakit sanal yaşam ve tek düze bir ben 
Of çekip ağlamasam, zamanımı bağlasam 
Takip et o zaman, dünya: kasaba 
Fani Dünya fani 
Hali Geçer ani 
Tarif Edemedim ani 
Halim Yok ki vebalim 
Tek tabut emin ol, son olacaktır. 
Güneşine kanma bir gün solacaktır 
Bugün budalaydım, o gül solacakken 
Evet sıradaydım ölüm olacak ten! 

Nakarat: 

Beni bil sessiz kalamadım anne 
Perilerim evimin önüne gelir her gün 
Amacına uygun olamadı belki 
Vuramadım hançeri kalbine sahi
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder