Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Yeis Sensura - Susar San Şarkı Sözü


Yeis Sensura - Susar San Şarkı Sözü

Sehabe Verse: 
Gökkuşaklarımda kana bulandı 
Ben bunaldım artık el yavandı 
Gen vurandı, ben duram mı ? 
Kalbe tasma tak, 
Bir pasta haz gelir , vaaz verip 
Bense parsan parsa parsa kalmasan bulut gibi 
Eğer gücün yetiyorsa kalbimden gel çıkar 
Senin kandığın insanların amaçları hep çıkar 
Dikkat et ha ''sakın'' demeyesin ne çıkar 
Mazlum ah etmese bile bi yerden çıkar. 
Elem benim gözde göl, 
Gülüm benim bak da gör. 
Gururu kefene koydu bu adam; 
Fark edip de haydi dön 
Hayri bön bi hayli söndü rüzgar 
Günaydın her kesimden insan ama…. 
Son bir telefon etmiştim ayıp olur ya susarsan 
Son bardak suyum senin, eğer susarsan 
Damarına basılırsa Seha forsu sarsar anam 
Kimse çenemi tutamaz sen beni susar san. 

Nakarat 

Göz kapağım göl yatağı 
Düşmüşüm ya her batağa 
Berbatım der yaram , gemilerimde yan batar 
Mideme yönel batar , Azrail döner bakar 
Gökkuşağıma Rabbena , ölüm her dakkada ! 
Yeis Sensura Verse 

Gül yüzünü gördü gözüm, yüzüm güldü soldu güzüm, 
Sümbülümdün öldü hüzün, dün bugündü kaldı yüzü. 
Kara kalırdı gönlüm ah! Son durakta zor duran , 
Baraka kabirim oldu lan, bu paralı katil öldür at! 
Son bir telefon etmiştim, ayıp olur ya susarsan 
Ozon gibi deldi geçti, ben güneşe kızamam 
Sen beni var eden afet gibisin 
Napıcan abisi maalesef arifim 
O zaman dur hadi – Bu adama yok money 
Vuramadım affedin – Bulamadım harfleri 
Kırık kanat kalbim , kan sıçrar üzerine 
Kinayeyle gelceksen gelme benim üzerime 
Derdi düştü üzerine ki yaptım düşeni üzerime 
Bozdu gitti düzeni de ki söylerim ben üzülerek 
Bugün affet beni ben sinirli bir sersemim 
Emin adımla yalana karşı gözlerimde lens iyi 
Bil ki kenevir hiçbir derde sen gibi çare değil 
İyi ki elemim basmış ani , 10 yaşında erdim abi. 
Yarın olacaktı ben bugüne kaldım 
Karım olacaktın hani yeminin vardı ! 

Nakarat 

Göz kapağım göl yatağı 
Düşmüşüm ya her batağa 
Berbatım der yaram , gemilerimde yan batar 
Mideme yönel batar , Azrail döner bakar 
Gökkuşağıma Rabbena , ölüm her dakkada !
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder