Seo Uzmanı

Abubekir Ataibis

30 Aralık 2016 Cuma

Yeis Sensura - Zor Sanat Yaşamak Şarkı Sözü


Yeis Sensura - Zor Sanat Yaşamak Şarkı Sözü

Nakarat(2x): 

Bu günah beni yoruyor ama Ya Rab 
Bu gün ah dedi bana, derin ama yaram 
Dolunay gibidir, her zaman olmaz 
Yarım ah delidir, her zaman online 

1.Verse: 

Zor sanattır yaşamak evet, sorsan akla kaçadır emek 
Koysa her gün yanına melek, borsa gibi ben gülerek 
Kimse demedi adıma wack, dilber hanımın kalıbı fake 
Çok sevenim oldu ve yemedim ve go one away 
Sessiz kaldım doğrudur, çünkü burda yol uzun 
Kestim oysa boynumu, geçirdiler boynuzu 
Yaşamı boşuna sorma bana, çünkü burda her gün aynı 
Kaşına gözüne bakmadan, her sabah bir kalk! Günaydın 
Soramadım neden diye, soramadım ben hergele 
Bulamadım be nerdeler, önüme çıktı her gelen 
Her gelen bir yumruk atar, öyledir be mertliği 
Hurda beyin reis olur, kimse burda mert değil! 

Nakarat(2x): 

Bu günah beni yoruyor ama Ya Rab 
Bu gün ah dedi bana, derin ama yaram
Dolunay gibidir, her zaman olmaz 
Yarım ah delidir, her zaman online 

2.Verse: 
Teğet geçti zaman bana, hayat vurdu çelmeyi 
Kaf dağından Anka geçti, bir baktım şöyle nerdeyim 
Bebekleşti benim yaram, durmadan bir kan verir. 
Elem benim boyum kadar, tek başına karar verir. 
Gitmek istemezdim inan bana istemezdim. 
Bir sen bir de ben hepsi buydu işte geldim 
Hisler kiraladım, inan bana ben almadım 
İsmen vermiyorum, çünkü onu sen anladın. 
Hava bu bazen bulutlu, nefes almak zor olur 
Gökkuşağına kuruldum, güneşe doğru yol uzun 
Gözyaşımı kuruttun; yüzüm tuzlu, tozludur. 
Anne benle gurur duy oğlun yalan mağduru! 

Nakarat(2x): 

Bu günah beni yoruyor ama Ya Rab 
Bu gün ah dedi bana, derin ama yaram 
Dolunay gibidir, her zaman olmaz 
Yarım ah delidir, her zaman online
Abubekir Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder